Var egentlig ganske behagelig å komme hitJa, jeg syns det er krise varmt [emoji23] holder jo på å dø hver dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var egentlig ganske behagelig å komme hitJa, jeg syns det er krise varmt [emoji23] holder jo på å dø hver dag
Jeg kryper til sengs. Hadde jeg vert som Musemor skulle jeg stoppet for noen innlegg siden. Stoppet på innlegg 24400 hadde vert perfekt. MEN typisk meg at jeg oppdager det når jeg har 24401[emoji23]
Natta og sov godtVi får gjøre det
Men jeg tror jeg starter den mobiliseringa i drømmeland først og fremst. Og ser hva jeg får ut av det
Takk for i kveldog god natt til alle
![]()
Nå missforstår du meg helt.
Det er bare siste dag i måneden jeg stopper på rundt tall.
Det er for til en hver tid vite nøyaktig hvor mange innlegg jeg har skrevet den måneden.
Alle andre dager så bryr jeg meg ikke om runde tall
Vi får gjøre det
Men jeg tror jeg starter den mobiliseringa i drømmeland først og fremst. Og ser hva jeg får ut av det![]()
Takk for i kveldog god natt til alle
![]()
Nei da, er ikke helt gal heller..Åja. Trodde du gjorde det hver dag jeg[emoji23][emoji23]
24 timer på legevakten, det var da voldsomt, hva har skjedd?
God morgen, Ronja800 innlegg siden sist jeg var her[emoji23] det hopper jeg lett over!
Hei jenter![emoji1] alt bra??
Nei. Jeg er forferdelig til tider. Blir altfor glad i karaktererHaha skal ikke være lett![]()
Ja. Lærern har tlfene da, de får tlfen etter middagen er spist og rengjort. For 15 minutter. Bare for å ringe foreldre. Så levere de inn igjen da [emoji4]Får de lov å ringe?
Hahaha slik gjør jeg også typisk. Men jeg er ikke så ille at jeg MÅ ha rundt tall [emoji56][emoji39]Jeg kryper til sengs. Hadde jeg vert som Musemor skulle jeg stoppet for noen innlegg siden. Stoppet på innlegg 24400 hadde vert perfekt. MEN typisk meg at jeg oppdager det når jeg har 24401[emoji23]
What? [emoji23]800 innlegg siden sist jeg var her[emoji23] det hopper jeg lett over!
Hei jenter![emoji1] alt bra??
Morsom denVar den bra?
Ha ha eh jo daMen er du ikke alltid det da vennen![]()