****Mai skravletråden****

Jeg kryper til sengs. Hadde jeg vert som Musemor skulle jeg stoppet for noen innlegg siden. Stoppet på innlegg 24400 hadde vert perfekt. MEN typisk meg at jeg oppdager det når jeg har 24401[emoji23]

Nå missforstår du meg helt.
Det er bare siste dag i måneden jeg stopper på rundt tall.
Det er for til en hver tid vite nøyaktig hvor mange innlegg jeg har skrevet den måneden.
Alle andre dager så bryr jeg meg ikke om runde tall

Typisk da.... Skulle endelig få strikke, og skulle starte med å skifte til en kortere pinne. Men jeg har visst ikke pinne 3 I 40 cm! Jaja. La opp masker på en ny pinne, men det ble ikke bra! La opp riktig antall masker, men det blir for lang pinne. Jeg får ikke maskene til å møtes. Aldri opplevd det før! Tror jeg leter etter en ny oppskrift jeg.....

800 innlegg siden sist jeg var her[emoji23] det hopper jeg lett over!
Hei jenter![emoji1] alt bra??

800 innlegg siden sist jeg var her[emoji23] det hopper jeg lett over!
Hei jenter![emoji1] alt bra??
God morgen, Ronja

Rolig morgen her. Mellomste skal til barneavdelingen kl 9 så jeg har ikke noe stress

Jeg kryper til sengs. Hadde jeg vert som Musemor skulle jeg stoppet for noen innlegg siden. Stoppet på innlegg 24400 hadde vert perfekt. MEN typisk meg at jeg oppdager det når jeg har 24401[emoji23]
Hahaha slik gjør jeg også typisk. Men jeg er ikke så ille at jeg MÅ ha rundt tall [emoji56][emoji39]

Snart fylle 7 åringen halvveis til skolen hvertfall. Siden eldste er på leir ville hu ikke gå alene så. Så gå å kjøpe billetter til utedansen om 2 uker her [emoji16]

Gradene viser 25 allerede [emoji13]

Back
Topp