T
Turid-Laila
Guest
Uff. Blir lovlig sent da jaOg kl er ti om kvelden! Galskap dette![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff. Blir lovlig sent da jaOg kl er ti om kvelden! Galskap dette![]()
En sykkelHva ble det da? Peppes hørtes godt ut [emoji1]
Det gjør deDe store uten sovevogn, hva gjør de? Hviler de på annen måte?
Så gøy daEn sykkel
Joda blir bra det men han får jo ogaå Londontur, jaja håper han skjønner st dette ikke er standardSå gøy da
Jepp, her vardet gøy i går kveld![]()
Det tror jeg på. Tror jeg har sett deg gjøre det en annen gang også faktisk. Og da også sleit du
Absolutt ! Tror dette var den ene dagen med regn [emoji23] Eller i går i rundt 30 minutter da
Vært litt fraværende denne måneden, jeg. Første innlegget mitt i denne skravletråden kom NÅ![]()
Uff. Blir lovlig sent da ja
Hva??? Hopper du over?[emoji23]
Joda blir bra det men han får jo ogaå Londontur, jaja håper han skjønner st dette ikke er standard![]()
He he neste år er det heldigvis ikke rundt tallFår la være å gi neste år, høhø
Heldig er han!
Avslutter 5 på raden min med å si god morgen. Sovet litt bedre i natt. Selv om jeg kunne ønsket å sovet litt flere timer sammenhengende.
Nå skal vi kle på oss..eller, det trenger vi vell egentlig ikke siden det er så varmt. Vi får finne noen små plagg[emoji23] besøke venninne står på agendaen[emoji4]
Oi, har visst klatret meg opp på 8. plass, jeg![]()
Huff, i dag er det siste dag for å levere inn legeerklæring for eksamen. Kommer til å glemme det...![]()
Idag blir det stranda etter jobb! Deilig med sommer!![]()
Stortromma dette gitt [emoji1]Joda blir bra det men han får jo ogaå Londontur, jaja håper han skjønner st dette ikke er standard![]()
Da hadde man vel 10 tråder [emoji848][emoji23]
[emoji23][emoji23][emoji23]What?![emoji33] har det skjedd før?![emoji15][emoji23]