Det blir braMange som klatrer nåTenk at nå er vi snart i juni!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir braMange som klatrer nåTenk at nå er vi snart i juni!
Det tar du i kveldNeppe, du ligger 900 innlegg foran meg
Må nok detAh. Du får høre hvertfall
Bones og slikt liker han. Slasher er mer seriemordere som dreper på verdens verste måter her. Litt som SAW filmene [emoji56][emoji23] Jeg liker de daHaha, ser det for meg. Selvvalgt eksil på et vis [emoji14]
Huff nei slikt orker ikke jeg heller. Må lukke øynene nesten samme hva vi ser. Har fortsatt sett litt for mye bare fra ncis og bones de gangene jeg ikke har vært rask nok![]()
Nei lite livIkke like livlig i kveld som det var i går. Om vi tenker 10 000 liksom [emoji57]
Det har vi7404 innlegg med dette.
Tror vi har vært oppi 10000 før [emoji847]
Det gjør jeg ogsåSer en episode av station 19
Jupp , så ute hele dagenIkke rart det. Varmen tar på!
Jobber ikke du i barnehage også?
Vi har planer om å være hjemme i sommer.En intens tid før du og dine kan ha mer rolige dagerSå greit det da
Reiser dere vekk i juli?
NeeiiiDet tar du i kveld![]()
Absolutt ikke neiBaby roer seg ikke... Er ikke lett for verken store eller små i heten!
He he å neiNeeiii
Tror ikke det
Jupp , så ute hele dagen
Vi har planer om å være hjemme i sommer.
Det gjør vi men de fleste sover ett psr timerNok sol da, for å si det slik! Merker du på barna at de blir slitne også av varmen?
Hva ble det da? Peppes hørtes godt ut [emoji1]Jobb til kl 17, så tok jeg med Kengubarnet for å kjlpe gave til pappaen, det ble ikke liten gave som tenkt ..
Etterpå spiste vi på peppes
Det gjør vi men de fleste sover ett psr timer