Mannen fryser og sitter med teppe. [emoji169] AC [emoji23][emoji23][emoji23]
Er han syk?
Hvis ikke:

Kom på en bok jeg leste en gang: "Syk og svak og dårlig bak" tror jeg den het.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen fryser og sitter med teppe. [emoji169] AC [emoji23][emoji23][emoji23]

Nei. Men han sitter med dataen rett under varmepumpa som blåser ut kaldt [emoji23][emoji23]Er han syk?
Hvis ikke:
Kom på en bok jeg leste en gang: "Syk og svak og dårlig bak" tror jeg den het.![]()
Hos meg står det nederst her. 7tusen3hundre noe [emoji23] Husken er på topp haha
Godt med søvn da [emoji8]
7404 innlegg med dette.Hmm, står ikke noe her såvidt jeg kan se. Det er jo ganske bra; er det ikke? Er det en rekord for disse skravletrådene?
Det strmmerEr det ikke Sunnmøre tro?
Så diggIdag blir det stranda etter jobb! Deilig med sommer!![]()
Enjoy ! [emoji4] Rimelig sikker på jeg er på sesongavslutning på Slasher.Ser en episode av station 19
Samme grader som herVarmerekord her idag. 31grader[emoji33] idag holder vi oss inne
Hun er detNå ble jeg litt usikker. Er du fra Sunnmøre Sara?
Nei. Men han sitter med dataen rett under varmepumpa som blåser ut kaldt [emoji23][emoji23]
Han spurte om å få tven heller. Men... Da får han se der jeg ser altså. Det vil han ikke [emoji13] Liker ikke slasherserier hvor alle dør voldelig som pokker han
Grattis med tråderDa mener jeg at jeg har 15 tråder
Jeg vet jeg har over 800 innlegg.
Da må jeg bsre holde meg over 30 plass
Godt å komme hjemDa sitter jeg og venter på flyet.
Snart hjemme [emoji4]
Har du tid såEr jeg veldig slem dersom jeg føler jeg har lyst til å sjekke antall tråder på de som ligger på topp 30 [emoji14]
Ser en episode av station 19
Sliten av varmenHei i varmen! Hvordan går det med dere? Jeg begynner å kjenne at varmen tar skikkelig på. Har begynt å skrive og så blitt avbrutt, eller rett og slett sovnet
Redningen for middager er visst slow cookeren. Kuttet opp grønnsaker og la sommerkoteletter på toppen, trykket på displayet og så var middagen klar da vi kom hjem![]()
Så herligI dag satte vi ut badebaljen til Lillejenta og fylte den med vann, og det var veldig populært. Begge ungene plaske og koste seg![]()
Så bra daStrikkesettet jeg ga i barselgave ble veldig godt mottatt [emoji7] Føler meg god da ja. Hihi [emoji169] Gleder meg til å se det i bruk også [emoji7]
Hørtes deilig utÅrets første bad unna gjort[emoji7] jeg og guttungen hoppa tilogmed fra brygga. Det tror jeg ikke jeg har gjort på mange år[emoji23]
Sliten av varmen![]()