****Mai skravletråden****

Er han syk?

Hvis ikke: :hilarious:

Kom på en bok jeg leste en gang: "Syk og svak og dårlig bak" tror jeg den het. :joyful:
Nei. Men han sitter med dataen rett under varmepumpa som blåser ut kaldt [emoji23][emoji23]

Han spurte om å få tven heller. Men... Da får han se der jeg ser altså. Det vil han ikke [emoji13] Liker ikke slasherserier hvor alle dør voldelig som pokker han

Hos meg står det nederst her. 7tusen3hundre noe [emoji23] Husken er på topp haha

Godt med søvn da [emoji8]

Hmm, står ikke noe her såvidt jeg kan se. Det er jo ganske bra; er det ikke? Er det en rekord for disse skravletrådene?

Nei. Men han sitter med dataen rett under varmepumpa som blåser ut kaldt [emoji23][emoji23]

Han spurte om å få tven heller. Men... Da får han se der jeg ser altså. Det vil han ikke [emoji13] Liker ikke slasherserier hvor alle dør voldelig som pokker han

Haha, ser det for meg. Selvvalgt eksil på et vis :p

Huff nei slikt orker ikke jeg heller. Må lukke øynene nesten samme hva vi ser. Har fortsatt sett litt for mye bare fra ncis og bones de gangene jeg ikke har vært rask nok:(

Hei i varmen! Hvordan går det med dere? Jeg begynner å kjenne at varmen tar skikkelig på. Har begynt å skrive og så blitt avbrutt, eller rett og slett sovnet :eek:

Redningen for middager er visst slow cookeren. Kuttet opp grønnsaker og la sommerkoteletter på toppen, trykket på displayet og så var middagen klar da vi kom hjem :)
Sliten av varmen :)

Back
Topp