T
Turid-Laila
Guest
Ja [emoji56] Kan ikke hs noe av det vet duDu måtte inn å bryte opp 5 på raden min[emoji23]
Venninne besøk ble ikke så koselig. Alt for varmt for lille. Ble bare sutring, så vi reiste hjem igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja [emoji56] Kan ikke hs noe av det vet duDu måtte inn å bryte opp 5 på raden min[emoji23]
Venninne besøk ble ikke så koselig. Alt for varmt for lille. Ble bare sutring, så vi reiste hjem igjen
35 her gitt 20 i stua mi da. Og det er nydelig kjenner jeg [emoji317]Varmerekord her idag. 31grader[emoji33] idag holder vi oss inne
Det klarer du vel greit det [emoji16]Da mener jeg at jeg har 15 tråder
Jeg vet jeg har over 800 innlegg.
Da må jeg bsre holde meg over 30 plass
Det vil du klare [emoji4]Da mener jeg at jeg har 15 tråder
35 her gitt 20 i stua mi da. Og det er nydelig kjenner jeg [emoji317]
Da mener jeg at jeg har 15 tråder
Altfor lat til å lage middag. Ble glad når mannen ringte sa han ble kjempesen.
Men han ringte og sa han kom hjem rundt 17. Så pasta de la parma med sprøstekt bacon og hvitløksbrød er på planen igjen da [emoji57] Søren [emoji23][emoji23]
Det klarer du fint [emoji4]Samme plan som meg[emoji6]
Er jeg veldig slem dersom jeg føler jeg har lyst til å sjekke antall tråder på de som ligger på topp 30 [emoji14]
Satser på det gitt. Så lenge det er liv her. Klarer jeg meg greit jeg [emoji111]Det vil du klare [emoji4]
[emoji13] Sorry [emoji56]Later som jeg ikke hører det. Sikkert 30 inne også her[emoji53]
Herlig. Er det sa helg? Eller jobbe torsdag og fredag først gjerne?Da sitter jeg og venter på flyet.
Snart hjemme [emoji4]
Jeg også. Mister matlysta jeg. Men maten er laga og spist nå da.Hater å lage middag når det er så varmt. Detter helt i do[emoji23]
Nå drar vi og tar oss et raskt bad[emoji7]
Eh nei. For min del blir det egentlig betryggende i tilfelle jeg telte feil [emoji23]Er jeg veldig slem dersom jeg føler jeg har lyst til å sjekke antall tråder på de som ligger på topp 30 [emoji14]
Kan ikke nå siden jeg er på mobilen.Dersom du har tid. Gjør det[emoji6] jeg har begrenset tilgang. Men jeg har nok tråder[emoji6]
Tenkte mer for å vite hvor mange reelle konkurrenter jeg har på vesken [emoji14]Eh nei. For min del blir det egentlig betryggende i tilfelle jeg telte feil [emoji23]