****Mai skravletråden****

Der er det så mange fine steder :D liker Rogaland :D
Kjempemasse fine steder ja. Midt i smørøyet her [emoji23] Gøy å ha Preikestolen sånn nærme også da. For jeg kan ta turen kjapt utenom sesongen da [emoji56] Slippe unna køgåinga der

Her er det faktisk 32 grader altså ute. Ac er på 20 grader i stua. Det er levelig det

Stavangerkameratene utedansbilletter i boks ! Så da blir det synging og dansing og stor baluba [emoji13][emoji13][emoji13][emoji13] Planen er klar !
Ned til vennepar. Hu har planen klar med å lage frozen strawberry mojitos til oss jenter og kooooose oss. Ah ! Det gledes så sykt [emoji16][emoji16]

Hurra! Nyt isen ! [emoji56] Minner meg at jeg har en kroneis i frysa. Som er bare min. Nør snart spise den. Før noen tar den. Ligget der i ei uke. Og alle i hus har lyst på den. Men den er min for jeg fikk ingen av de andre 11... [emoji23][emoji23] Men jeg har det ikke så travelt tydligvis med is som de.
Haha såpass. Ble to iser idag. Vurderte en 3.

Du fikk 4 på rad da Bra du har sovet litt bedre da [emoji8] Aldri nok timer i døgnet når man sover godt gitt

Kose deg på venninnebesøk da [emoji169]

Du måtte inn å bryte opp 5 på raden min[emoji23]

Venninne besøk ble ikke så koselig. Alt for varmt for lille. Ble bare sutring, så vi reiste hjem igjen

Back
Topp