Oss testetøser imellom

Testetøsa er i gang, testet allerede 6 dpo.. som er øverst, midten 7 dpo og nederst i dag 8 dpo om el var 22.05. Fikk svak positiv 7 dpo sist jeg var gravid. Denne gangen med make sure tidlig test. Sist med babyplan tidlig test. Syns de ser negative ut
IMG_0002.JPG

Testetøsa er i gang, testet allerede 6 dpo.. som er øverst, midten 7 dpo og nederst i dag 8 dpo om el var 22.05. Fikk svak positiv 7 dpo sist jeg var gravid. Denne gangen med make sure tidlig test. Sist med babyplan tidlig test. Syns de ser negative utVis vedlegget 260337
Syns jeg ser en anelse til skygge på den nederste [emoji4]

Gjør du[emoji5] Jeg kjenner ikke til de testene her, pleier å bruke babyplan early.. Er bare maks 8 dpo da så kan jo selvfølgelig fortsatt være håp[emoji5]
Har kun testet Make sure i 1 pp, og da var jeg ikke gravid. [emoji14] men var en her inne for en stund siden som fikk skyggestreker i et par dager før de plutselig ble rosa. Men er enda håp [emoji4]

Kan noen hjelpe meg litt? One step tester fra eBay. Er det der streken skal være? Eller er dette feil på testen?

Vedlegg

• A2C2EE48-4A8E-4252-BBFD-1D55BC8E73CB.jpeg
    A2C2EE48-4A8E-4252-BBFD-1D55BC8E73CB.jpeg
    104,5 KB · Visninger: 141
Har kun testet Make sure i 1 pp, og da var jeg ikke gravid. [emoji14] men var en her inne for en stund siden som fikk skyggestreker i et par dager før de plutselig ble rosa. Men er enda håp [emoji4]

Fikk jo ikke mindre lyst til å teste når du sier du ser skygge[emoji5] Tok en til den set helt blenda ut altså. Men alt kan skje, men tviler på spire egentlig.
Image1527663800.853392.jpg
øverst tatt nå

Kan noen hjelpe meg litt? One step tester fra eBay. Er det der streken skal være? Eller er dette feil på testen?
Faktisk litt usikker hvor streken skal være. Har opplevd at de kan være la fy fra hverandre, og ganske tett sammen.

Back
Topp