Ja det jeg tenkte.. !Defektprøv igjen imorgen tidlig
![]()
Prøver igjen imorgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det jeg tenkte.. !Defektprøv igjen imorgen tidlig
![]()
Hva skjer her egentlig?! Defekt test? Ser jo antydning til strek men den ser jo også defekt ut
Ja det jeg tenkte.. får holde meg til imorgen tidlig,er vel større sjangs da enn nå....Tror nok den er defekt. Prøv en til.
Lykke tilJa det jeg tenkte.. !
Prøver igjen imorgen
bære 5/6 dpo her, så enda noen dager igjen til det er vits å teste da Ja det jeg tenkte.. får holde meg til imorgen tidlig,er vel større sjangs da enn nå....![]()
Åårh så dumtFlinke som klarer og holde dikka.
Jeg har barre gitt opp og har ikkje testa siden i går kveld og da var det blenda. Håper heksa kommer NO.
Vil ha ny PP nå.Åårh så dumt
Håper mensen din kommer snart da,slik at du kan få komme inn i en ny pp![]()
Det er jo helt utenkelig at går an men man kan håpeVil ha ny PP nå.
Krysser du får ein svak strek i morgon.
Det er jo helt utenkelig at går an men man kan håpe![]()
Syns jeg ser en anelse til skygge på den nederste [emoji4]Testetøsa er i gang, testet allerede 6 dpo.. som er øverst, midten 7 dpo og nederst i dag 8 dpo om el var 22.05. Fikk svak positiv 7 dpo sist jeg var gravid. Denne gangen med make sure tidlig test. Sist med babyplan tidlig test. Syns de ser negative utVis vedlegget 260337
Syns jeg ser en anelse til skygge på den nederste [emoji4]
Har kun testet Make sure i 1 pp, og da var jeg ikke gravid. [emoji14] men var en her inne for en stund siden som fikk skyggestreker i et par dager før de plutselig ble rosa. Men er enda håp [emoji4]Gjør du[emoji5] Jeg kjenner ikke til de testene her, pleier å bruke babyplan early.. Er bare maks 8 dpo da så kan jo selvfølgelig fortsatt være håp[emoji5]
Har kun testet Make sure i 1 pp, og da var jeg ikke gravid. [emoji14] men var en her inne for en stund siden som fikk skyggestreker i et par dager før de plutselig ble rosa. Men er enda håp [emoji4]
Tok bilde ditt og redigerte lys og kontrast [emoji4]Fikk jo ikke mindre lyst til å teste når du sier du ser skygge[emoji5] Tok en til den set helt blenda ut altså. Men alt kan skje, men tviler på spire egentlig.Vis vedlegget 260341 øverst tatt nå
Faktisk litt usikker hvor streken skal være. Har opplevd at de kan være la fy fra hverandre, og ganske tett sammen.Kan noen hjelpe meg litt? One step tester fra eBay. Er det der streken skal være? Eller er dette feil på testen?
Så det er forskjellig hvor den skal komme..?Faktisk litt usikker hvor streken skal være. Har opplevd at de kan være la fy fra hverandre, og ganske tett sammen.
Skal jo ikke være det, men har opplevd det på onestep sine.Så det er forskjellig hvor den skal komme..?
ÅåååSkal jo ikke være det, men har opplevd det på onestep sine.