Oss testetøser imellom

Hei! Jeg har vore og snikt litt innpå her den siste uken og dere virker som ein kjempe koselig gjeng med damer [emoji4] Er planen og bli aktiv prøver igjen til høsten, men sluttet med prevensjon sist måned. Og som den testetøsa jeg har vore ved tidligere svangerskap klarte jeg ikke la være og teste meg nå som mensen nærmer seg [emoji85] Er det flere som ser ein strek? Eller er det kun skygge? Jeg er ca 9 dpo og begge testene er 25 ml/u. Stoler ikke helt på mine egne øyner [emoji23] Vis vedlegget 259773
Øverste er jeg usikker på, den skal være ganske tydelig blå før jeg stoler på dem. Men den nederste er jo positiv :) ta ny test om et par dager? :D

Øverste er jeg usikker på, den skal være ganske tydelig blå før jeg stoler på dem. Men den nederste er jo positiv :) ta ny test om et par dager? :D

Ja, jeg vet at de testene har vist seg og kun være skyggestreker og gitt falske forhåpninger hos mangen. Men har rfsu testene også det ryktet på seg? Synes ikke den streken har nok rødfarge i seg og frykter litt at den også kun er skygge!! Men håper selvfølgelig på det beste [emoji4]

Skal prøve og ikke kjøpe tester i morgon, slik at jeg blir tvunget til og vente til mandag [emoji28] Men tviiiler på at jeg klarer og la være [emoji85] Var ikke meningen og bli aktiv prøver nett enda, så har ikke bestilt tidligtester på nettet..

Ja, jeg vet at de testene har vist seg og kun være skyggestreker og gitt falske forhåpninger hos mangen. Men har rfsu testene også det ryktet på seg? Synes ikke den streken har nok rødfarge i seg og frykter litt at den også kun er skygge!! Men håper selvfølgelig på det beste [emoji4]

Skal prøve og ikke kjøpe tester i morgon, slik at jeg blir tvunget til og vente til mandag [emoji28] Men tviiiler på at jeg klarer og la være [emoji85] Var ikke meningen og bli aktiv prøver nett enda, så har ikke bestilt tidligtester på nettet..
Her er det bare å fortsette å teste hvertfall, spennende :)

Har kun eit bilde i dag. Jeg må nok innsjå at det ikkje var min tur denne PP.
:Heartpink Fortsatt tidlig kjære deg, spiren SKAL sitte hos deg snart også! :wav
Jeg heier på deg!!

Åja, såpass sent på kvelden ja. Da hadde jeg nok telt det som dagen etter selv. Legger meg stort sett tidligere enn det [emoji28]

Hehe... Ja, pleier egentlig å legge meg tidligere selv, men når gubben har nattevakt så finner jeg ikke roa til å legge meg, så da blir klokka gjerne både 24 og 01 før jeg kommer meg i seng :oops:

Men uansett greit å ha kommet i gang med ny PP, når man først vet man ikke har lykkes, så kan TR gjerne komme både to og tre dager før syns jeg :p

Hei! Jeg har vore og snikt litt innpå her den siste uken og dere virker som ein kjempe koselig gjeng med damer [emoji4] Er planen og bli aktiv prøver igjen til høsten, men sluttet med prevensjon sist måned. Og som den testetøsa jeg har vore ved tidligere svangerskap klarte jeg ikke la være og teste meg nå som mensen nærmer seg [emoji85] Er det flere som ser ein strek? Eller er det kun skygge? Jeg er ca 9 dpo og begge testene er 25 ml/u. Stoler ikke helt på mine egne øyner [emoji23] Vis vedlegget 259773

Jeg ser dessverre ikke noe, men 9dpo er jo fortsatt veldig tidlig, så det er jo ikke umulig at du får streker om et par dager :)

Jeg ser noe!

Ser tydelig på begge! :joyful: Hvis det er skygger bør du faktisk klage.

Hva skjer her egentlig?! Defekt test? Ser jo antydning til strek men den ser jo også defekt ut

Vedlegg

• D177E5DA-F7FF-4129-B099-BF1F48C04117.jpeg
    D177E5DA-F7FF-4129-B099-BF1F48C04117.jpeg
    257,4 KB · Visninger: 182
Back
Topp