Oss testetøser imellom

Spørsmål damer. Tanta kom nå rett før midnatt og nå litt usikker på om jeg da skal regne gårsdagen (som teknisk sett er når tanta kom) eller dagen i dag som CD 1? o_O

Usikker på hva som er helt rett egentlig, men tror jeg ville regnet gårsdagen som CD 1 selv. Bare hatt i bakhodet rundt EL og IKM at den kom sent på kvelden.

Spørsmål damer. Tanta kom nå rett før midnatt og nå litt usikker på om jeg da skal regne gårsdagen (som teknisk sett er når tanta kom) eller dagen i dag som CD 1? o_O
Om tr kommer sent på kveld så skal du regne dagen etter som cd1.

Nr 1 kveld 23/5 - CD 23
Nr 2 morgen 24/5 - CD 24
Nr 3 kveld 24/5 - CD 24
Nr 4 morgen 25/5 - CD 25

Synes ikke det er særlig til stigning på disse...men blir iallefall ikke svakere!
Nå skal jeg IKKE teste før etter helga![emoji85]
06a9fe262b1c7c333fd12912720f586a.jpg

Om tr kommer sent på kveld så skal du regne dagen etter som cd1.

Takk for svar, var det jeg lurte på. 15min er jo ikke akkurat en hel syklusdag :p Tenkte jo også at hvis jeg hadde lagt meg litt tidligere så ville jeg jo ikke ha registrert Tr før i dag.

IMG_1554.JPG

Lov å fortsatt være testetøs? [emoji1] fra 4 dager over ikm og til nå, 5 uker på veg.

IMG_1555.JPG

Denne testen var den jeg fikk positiv med 4 dager etter ikm. Kjempesvak, med andre ord! Ser det er mange som gir opp hvis de tester negativt 10 dpo, men det er fortsatt håp [emoji173]️ Hadde blenda 14 dpo og ikke svak positiv før 18 dpo [emoji4] Hang in there [emoji1]

Vis vedlegget 259709

Lov å fortsatt være testetøs? [emoji1] fra 4 dager over ikm og til nå, 5 uker på veg.

Vis vedlegget 259710

Denne testen var den jeg fikk positiv med 4 dager etter ikm. Kjempesvak, med andre ord! Ser det er mange som gir opp hvis de tester negativt 10 dpo, men det er fortsatt håp [emoji173]️ Hadde blenda 14 dpo og ikke svak positiv før 18 dpo [emoji4] Hang in there [emoji1]
Herlig[emoji7]

Vis vedlegget 259709

Vis vedlegget 259710

Godt og høre.

Takk for svar, var det jeg lurte på. 15min er jo ikke akkurat en hel syklusdag :p Tenkte jo også at hvis jeg hadde lagt meg litt tidligere så ville jeg jo ikke ha registrert Tr før i dag.

Åja, såpass sent på kvelden ja. Da hadde jeg nok telt det som dagen etter selv. Legger meg stort sett tidligere enn det [emoji28]

Hei! Jeg har vore og snikt litt innpå her den siste uken og dere virker som ein kjempe koselig gjeng med damer [emoji4] Er planen og bli aktiv prøver igjen til høsten, men sluttet med prevensjon sist måned. Og som den testetøsa jeg har vore ved tidligere svangerskap klarte jeg ikke la være og teste meg nå som mensen nærmer seg [emoji85] Er det flere som ser ein strek? Eller er det kun skygge? Jeg er ca 9 dpo og begge testene er 25 ml/u. Stoler ikke helt på mine egne øyner [emoji23]
4BD9AB0B-F931-4FCE-AC23-59DAB4C09023.jpg

Hei! Jeg har vore og snikt litt innpå her den siste uken og dere virker som ein kjempe koselig gjeng med damer [emoji4] Er planen og bli aktiv prøver igjen til høsten, men sluttet med prevensjon sist måned. Og som den testetøsa jeg har vore ved tidligere svangerskap klarte jeg ikke la være og teste meg nå som mensen nærmer seg [emoji85] Er det flere som ser ein strek? Eller er det kun skygge? Jeg er ca 9 dpo og begge testene er 25 ml/u. Stoler ikke helt på mine egne øyner [emoji23] Vis vedlegget 259773

Syns jeg ser noe på begge[emoji4]

Back
Topp