****Mai skravletråden****

Det er ikke jeg heller, bare siste dagen i måneden
Haha jojo. Jeg følger ikke med på slikt heller da [emoji56] Jeg er ikke i toppen heller gitt. For jeg har ikke nok tråder [emoji38] Vet ærlig talt ikke hvor mange jeg har av noe. Jeg sbare skriver gitt. Og om jeg vinner noe. Så er det en bonus [emoji23]

Vært litt fraværende denne måneden, jeg. Første innlegget mitt i denne skravletråden kom NÅ :D

Ja. Lærern har tlfene da, de får tlfen etter middagen er spist og rengjort. For 15 minutter. Bare for å ringe foreldre. Så levere de inn igjen da [emoji4]

Litt godt at dere får prate med de[emoji173]️ den tiden jeg var på leir hadde jeg telefon kort[emoji23]

Avslutter 5 på raden min med å si god morgen. Sovet litt bedre i natt. Selv om jeg kunne ønsket å sovet litt flere timer sammenhengende.

Nå skal vi kle på oss..eller, det trenger vi vell egentlig ikke siden det er så varmt. Vi får finne noen små plagg[emoji23] besøke venninne står på agendaen[emoji4]

Haha jojo. Jeg følger ikke med på slikt heller da [emoji56] Jeg er ikke i toppen heller gitt. For jeg har ikke nok tråder [emoji38] Vet ærlig talt ikke hvor mange jeg har av noe. Jeg sbare skriver gitt. Og om jeg vinner noe. Så er det en bonus [emoji23]
Du ligger på 32. plass og har 6 tråder denne måneden

Avslutter 5 på raden min med å si god morgen. Sovet litt bedre i natt. Selv om jeg kunne ønsket å sovet litt flere timer sammenhengende.

Nå skal vi kle på oss..eller, det trenger vi vell egentlig ikke siden det er så varmt. Vi får finne noen små plagg[emoji23] besøke venninne står på agendaen[emoji4]

Du fikk 4 på rad da Bra du har sovet litt bedre da [emoji8] Aldri nok timer i døgnet når man sover godt gitt

Kose deg på venninnebesøk da [emoji169]

Haha såpass ja. Satser på det da [emoji23]
Hihi, ja.
Iallefall på kveldene. På dagtid går det egentlig ganske bra. Satser på det holder seg resten av veien :D

Back
Topp