Det har jeg ikke, og hadde tenkt å dra ut og løpe
Da er ikke kombinasjonen med å skravle så veldig lett nei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg ikke, og hadde tenkt å dra ut og løpe
Evil tanke.Valgets kvaler, kanskje jeg bare skal forlate dere![]()
Derfor som jeg sa før i kveld, skal jeg ha sjanse på denne vesken må det gjøres i kveldDa er ikke kombinasjonen med å skravle så veldig lett nei![]()
Holy smoke. Effektiv på tastene da [emoji39]Har gått opp fra 30. plass på forrige oppdatering til 16. plass nå...
Du har rett, den er ganske ond den serien jeg ser påEvil tanke.
Så absolutt ^^
Men får dere glede av endringene som gjøres med permisjon nå? Skulle ikke flerlingforeldre få mer tid?
Jeg har en slik fra Ikea på kontoret.
Legger mobilen på krysset og så lader den
![]()
For det første, det er ganske tett der på listen.Holy smoke. Effektiv på tastene da [emoji39]
Har bre den platen med 3 kryss på stuenDen har vi på stua. Genial![]()
Stemmer. Det er det. Sløver jeg gittFor det første, det er ganske tett der på listen.
For det andre, dersom man sitter på PC kan man har oppe flere faner med forskjellige forum oppe samtidig og lett skravle på flere steder på en gang
Jo flerlingforeldre får 17 uker ekstra permisjon. Om fødsel skjer etter 1.juli. Jeg blir dessverre satt igang et par uker før det, så får null glede av det. Surt, men sånn er livet.
Listen er oppdatert.
Ikke sikker jeg tør si hvor jeg ligger nå![]()
Nei .derfor kan det forandre seg mye på fire timer.
Hjemme igjen da. Kjørte mannen til kaien. Han skulle hente motorsykkelen. Gjenstår å se det da. Det pisseregner nå da og tordner og lyner [emoji23][emoji23] Og han gikk i shorts. Så gjerne han henter den annen dag og sitter på med kompis hjem heller [emoji13] Akkurat nå tenker jeg det er lurest hvertfall.
Så var jeg og minste innom mamma en tur og kosa valper.. Sjokk. Men seeee da [emoji7][emoji7] Måtte teste nye kamera på tlf jo [emoji1]
Eldste ringte fra leiren og storkosa seg. De bada som bare det i finværet og hadde laga taco til middags [emoji111]![]()
Ja det er det <3
Jeg vet jeg snakker litt vel mye om det, men jeg vil gjerne være positiv siden jeg har slitt sånn med smerter. Og jeg får lett vondt enda. Men Lillejenta elsker puppen <3
Jeg spør henne om hun vil ha pupp, og sa ler hun rått ^^
Nei nå sier klokken min at jeg må bevege på meg igjen!!
Hu jeg håper på ja [emoji7] Gjenstår å se da.Regner det hos dere??[emoji33] var det meldt? Kunne nesten ønske meg litt regn her også. Fått dusja busker og trær, samt skyldt bort litt pollen[emoji6][emoji6]
Men herlighet så nusselig liten valp. Er det den dere mest sannsynlig skal overta?
Migrene,torden,lyn og varmt og lummert. Baby som ikke sover og vil bæres overalt. Rart jeg er sliten idag ?