****Mai skravletråden****

Joda, men man vet jo aldri hva folk blir fornærmet over. Jeg er redd for at folk skal oppleve det som ammepress :p
Jeg tenker for mye på ting jeg ikke burde tenke på :p
Det er stor forskjell på å si at du syns det er koselig nå som du ikke har så mye vondt lenger og å si at folk MÅ amme.
Det at man syns det er koselig er ikke det samme som å si at de som faktisk ikke klarer det ikke skal gi flaske men heller prøve til brystvorten faller av eller ungen er uthungret

Nydelig <3
Du skal vel ikke tilfeldigvis kjøre nordover seneei sommer vel? :angel4
Klar for å kose valp jeg :D
Hahahaa ! Nei dessverre. Lengst bort blir nok sørlandet til ei venninne tenker jeg Hadde du vært noen timer unna skulle jeg med glede kjørt til deg [emoji7]

Ble ikke strikking på meg gitt. Ryddet på kjøkkenet mens eldste spiste kveldsmat, og så måtte jeg jo skravle litt her [emoji14]
Og da jeg skulle ta fram strikketøyet så våknet Lillejenta og krevde pupp (livet er hardt når man ikke har en pupp I munnen må vite) så her ligger jeg! 26% batteri.
Kan strikke senere evnt da. Jeg tenkte strikke, men dere er jo så ivrige her at da ble det gøy her [emoji13]

Det er stor forskjell på å si at du syns det er koselig nå som du ikke har så mye vondt lenger og å si at folk MÅ amme.
Det at man syns det er koselig er ikke det samme som å si at de som faktisk ikke klarer det ikke skal gi flaske men heller prøve til brystvorten faller av eller ungen er uthungret

Sant nok :)

Ble ikke strikking på meg gitt. Ryddet på kjøkkenet mens eldste spiste kveldsmat, og så måtte jeg jo skravle litt her :p
Og da jeg skulle ta fram strikketøyet så våknet Lillejenta og krevde pupp (livet er hardt når man ikke har en pupp I munnen må vite) så her ligger jeg! 26% batteri.
Lader ved senga er et must

Back
Topp