****Mai skravletråden****

Har kun norvegia. Eggerøre går ant ja. Jeg har skinke og, så det var lurt!
Det blir knall det, fungerer også med norvegia i røren med bedre med de andre

Ser den ja. Greit med litt kvalitet da. Vi kjøpte en billig en da vi skulle reise med fly for noen år siden. Sånn i tilfelle den ble ødelagt på flyet. Joda, kvalitet stod til pris kan du si ^^
Vi har jo en zapp xtra (ikke den nyeste som kan legges sammen med setet på. Men den var ny da jeg kjøpte den. Kan snu setet mot meg) kjøpt til mellomste tror jeg, hun hadde den sommeren for 7 år siden .5 mnd gammel. Har brukt den til lillemor også og den tåler en sommer til, men den var jo fiiiiin da...

Hjemme igjen da. Kjørte mannen til kaien. Han skulle hente motorsykkelen. Gjenstår å se det da. Det pisseregner nå da og tordner og lyner [emoji23][emoji23] Og han gikk i shorts. Så gjerne han henter den annen dag og sitter på med kompis hjem heller [emoji13] Akkurat nå tenker jeg det er lurest hvertfall.

Så var jeg og minste innom mamma en tur og kosa valper.. Sjokk. Men seeee da [emoji7][emoji7] Måtte teste nye kamera på tlf jo [emoji1]

Eldste ringte fra leiren og storkosa seg. De bada som bare det i finværet og hadde laga taco til middags [emoji111]
f84b09f28c01aa71e0062f233081b633.jpg

Når du baker burde det vel være mannen sin jobb å gjøre det
Sant nok og muligens tar han det. Spørs hva han rekker for han legger de eldste og jeg den yngste og hun er nok enklest... Hun er på forballbana med sin far nå. Og er nok rimelig klar for senga når hun kommer hjem. De fikk en tur mens jeg bakte for at jeg skulle få ro.

Og stengt tatt. Han har lagd deigen og stekt kjøttdeigen så bake har vi delt på ;-) ⏰

Hjemme igjen da. Kjørte mannen til kaien. Han skulle hente motorsykkelen. Gjenstår å se det da. Det pisseregner nå da og tordner og lyner [emoji23][emoji23] Og han gikk i shorts. Så gjerne han henter den annen dag og sitter på med kompis hjem heller [emoji13] Akkurat nå tenker jeg det er lurest hvertfall.

Så var jeg og minste innom mamma en tur og kosa valper.. Sjokk. Men seeee da [emoji7][emoji7] Måtte teste nye kamera på tlf jo [emoji1]

Eldste ringte fra leiren og storkosa seg. De bada som bare det i finværet og hadde laga taco til middags [emoji111]
Så nydelig den er.
Dersom du ikke ønsker dette regnet kan du godt sende litt hjem til der jeg bo.
Altså, der jeg bor, ikke der jeg er

Helt klart! Og vasken må shines og komfyren like så :D
Noe sånn ja. Hvor lang tid det tar avhenger av hva mannen får gjort mens jeg legger lille, men han skal gjete de to eldste i seng også.

Nydelig <3
Du skal vel ikke tilfeldigvis kjøre nordover seneei sommer vel? :angel4
Klar for å kose valp jeg :D

Ble ikke strikking på meg gitt. Ryddet på kjøkkenet mens eldste spiste kveldsmat, og så måtte jeg jo skravle litt her :P
Og da jeg skulle ta fram strikketøyet så våknet Lillejenta og krevde pupp (livet er hardt når man ikke har en pupp I munnen må vite) så her ligger jeg! 26% batteri.

Ble ikke strikking på meg gitt. Ryddet på kjøkkenet mens eldste spiste kveldsmat, og så måtte jeg jo skravle litt her :p
Og da jeg skulle ta fram strikketøyet så våknet Lillejenta og krevde pupp (livet er hardt når man ikke har en pupp I munnen må vite) så her ligger jeg! 26% batteri.
Vel da har du hvertfall fått ladet litt og kan skravle litt til

Koselig med baby på puppen da

Vel da har du hvertfall fått ladet litt og kan skravle litt til

Koselig med baby på puppen da

Ja det er det <3
Jeg vet jeg snakker litt vel mye om det, men jeg vil gjerne være positiv siden jeg har slitt sånn med smerter. Og jeg får lett vondt enda. Men Lillejenta elsker puppen <3
Jeg spør henne om hun vil ha pupp, og sa ler hun rått ^^

Ja det er det <3
Jeg vet jeg snakker litt vel mye om det, men jeg vil gjerne være positiv siden jeg har slitt sånn med smerter. Og jeg får lett vondt enda. Men Lillejenta elsker puppen <3
Jeg spør henne om hun vil ha pupp, og sa ler hun rått ^^
Selvfølgelig kan du snakke mye om det.
Jeg skjønner deg så utrolig godt, og dessuten, dette er faktisk er baby-forum :)

Selvfølgelig kan du snakke mye om det.
Jeg skjønner deg så utrolig godt, og dessuten, dette er faktisk er baby-forum :)

Joda, men man vet jo aldri hva folk blir fornærmet over. Jeg er redd for at folk skal oppleve det som ammepress :P
Jeg tenker for mye på ting jeg ikke burde tenke på :P

Så nydelig den er.
Dersom du ikke ønsker dette regnet kan du godt sende litt hjem til der jeg bo.
Altså, der jeg bor, ikke der jeg er
Jeg elsker regn og torden [emoji23][emoji7] Men regner ikke med mannen syns det passa når han skulle hente motorsykkelen derimot [emoji56][emoji39]

De er nydelige ja. 4 uker nå. Snart halvveis til jeg får en [emoji7]

Back
Topp