Dersom jeg vinner den og du vesken så kan vi bytteMen jeg ønsker fin trille til ferien...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dersom jeg vinner den og du vesken så kan vi bytteMen jeg ønsker fin trille til ferien...
Men så er det også 2 dager til etter dette, kan fort snu senere ogsåNei .derfor kan det forandre seg mye på fire timer.
Da er de to første brettene med pizzaboller i ovnen. Det står et på vent.
Blir nok til i morgen og i kveld og håper på noen i fryseren![]()
Jeg er nok mer med senereEr liksom det jeg prøver på akkurat nå.
Kommer riktignok til å ta en liten pause snart siden jeg må jakte litt mat
Jippi.Jeg er nok mer med senere
Omelett
Havregrøt
Toast
Egg og bacon
Ristet brød med syltetøy
Meget enkelt.Så flink du er
Hva har du i dem?
Ja..og muligens oppvasken tas...Jippi.
Ungene må i seng først?
Ja. Jeg hsr nok stellevesker...Dersom jeg vinner den og du vesken så kan vi bytte![]()
Men jeg ønsker fin trille til ferien...
Herlig farge da [emoji16] Skjønner jeg godt du vil ha. Kommet langt?Stemmer det, en som heter "fine fletter".
Strikker den i burgunder
Har lyst til å ha den ferdig til høsten når det blir kaldere.
Har tenkt å strikke halsen dobbelt så høy slik at den kan brettes ned å bli god og tykk
Har du ost med litt smak i som jarlsberg, parmesan etter lignende.Har ikke bacon. Toast er en mulighet. Havregrøt er jeg lei av. Omelett er godt, men gidder jeg å lage det? Brødristeren har tatt natta. Samtidig er jeg ikke heeelt I humør for brødmat. Matlei ja ><
Oh ja ! Mållinja liksom [emoji56][emoji111]Jeg har hatt sttikketørke en stund nå, men nå har jeg begynt å felle så det er så få masker på pinnen at cm'ene vokser kjapt![]()
[emoji23][emoji23]Og da her jeg kanskje tilogmed tid.
Får disse ungene mine babyer like sent som meg vil jeg jo nesen være pensjonist![]()
Når du baker burde det vel være mannen sin jobb å gjøre detJa..og muligens oppvasken tas...
Ja..og muligens oppvasken tas...
Ja, men nå regner det faktisk og tordner og lyner [emoji23][emoji23][emoji23]Haha. Greitt å ha da ja![]()
Det er det jeg også syns, men jeg trenger ikke vognenJa. Jeg hsr nok stellevesker...
Men.... Den var jo fin som veske da....
Nå må ikke du le av gamle meg[emoji23][emoji23]
Har du ost med litt smak i som jarlsberg, parmesan etter lignende.
Eggerøre hvor det er blandet inn i røren?