****Mai skravletråden****

Så absolutt ^^
Men får dere glede av endringene som gjøres med permisjon nå? Skulle ikke flerlingforeldre få mer tid?

Jo flerlingforeldre får 17 uker ekstra permisjon. Om fødsel skjer etter 1.juli. Jeg blir dessverre satt igang et par uker før det, så får null glede av det. Surt, men sånn er livet.

Må visst finne noe for hodet jeg også. Kjenner migrenen kommer snikende nå. Er det pga været snudde? Syns jeg så ei til som skrev regn, torden og lyn pluss migrene [emoji848] Regner ikke mer her nå da, men var nettopp drittvær da

Nei .derfor kan det forandre seg mye på fire timer.

Er derfor jeg ikke slapper av[emoji23] selv om jeg sist jeg sjekka var på plass 24. Endrer seg fooort.

Blir ikke veldig overrasket at det blir stor omstilling på siste oppdateringen av topp listen siste timene i mai[emoji6]

Hjemme igjen da. Kjørte mannen til kaien. Han skulle hente motorsykkelen. Gjenstår å se det da. Det pisseregner nå da og tordner og lyner [emoji23][emoji23] Og han gikk i shorts. Så gjerne han henter den annen dag og sitter på med kompis hjem heller [emoji13] Akkurat nå tenker jeg det er lurest hvertfall.

Så var jeg og minste innom mamma en tur og kosa valper.. Sjokk. Men seeee da [emoji7][emoji7] Måtte teste nye kamera på tlf jo [emoji1]

Eldste ringte fra leiren og storkosa seg. De bada som bare det i finværet og hadde laga taco til middags [emoji111]
f84b09f28c01aa71e0062f233081b633.jpg

Regner det hos dere??[emoji33] var det meldt? Kunne nesten ønske meg litt regn her også. Fått dusja busker og trær, samt skyldt bort litt pollen[emoji6][emoji6]

Men herlighet så nusselig liten valp. Er det den dere mest sannsynlig skal overta?

Ja det er det <3
Jeg vet jeg snakker litt vel mye om det, men jeg vil gjerne være positiv siden jeg har slitt sånn med smerter. Og jeg får lett vondt enda. Men Lillejenta elsker puppen <3
Jeg spør henne om hun vil ha pupp, og sa ler hun rått ^^

Skjønner deg veldig godt[emoji173]️ ingenting er så herlig som en liten som elsker puppen[emoji6]

Hvor gammel er jenta di igjen?

Regner det hos dere??[emoji33] var det meldt? Kunne nesten ønske meg litt regn her også. Fått dusja busker og trær, samt skyldt bort litt pollen[emoji6][emoji6]

Men herlighet så nusselig liten valp. Er det den dere mest sannsynlig skal overta?
Hu jeg håper på ja [emoji7] Gjenstår å se da.

Var bare en liten bøye, men en heftig en da. Så ble hvertfall godt og vått her ! Nå er det blå himmel igjen da [emoji23] Var meldt 2mm med regn mellom 18 og 00. Tror nok det kom mer men

Back
Topp