****Mai skravletråden****

Ah, trodde du var i Trondheim jeg ;)
Du er jo på andre siden av den gamle grensa, I gamle Nord-Trøndelag! Huff og huff ^^
Er ganske ofte ved flyplasser siden da slipper vi reiseveien til og fra byen og kan holde på lenger.
Eller nå man avslutte tidligere for at folk skal kunne komme seg hjem med et fornuftig fly.
Er jeg mer enn en natt hender det at vi er inne i byen

Er ganske ofte ved flyplasser siden da slipper vi reiseveien til og fra byen og kan holde på lenger.
Eller nå man avslutte tidligere for at folk skal kunne komme seg hjem med et fornuftig fly.
Er jeg mer enn en natt hender det at vi er inne i byen

Praktisk, selv om det blir litt stusselig. Det går ant å gå inn til Stjørdal da, om du føler for å bevege deg litt samtidig som du leter etter mat. Men jeg er enig med deg i at det ikke er så gøy å spise ute alene.

Praktisk, selv om det blir litt stusselig. Det går ant å gå inn til Stjørdal da, om du føler for å bevege deg litt samtidig som du leter etter mat. Men jeg er enig med deg i at det ikke er så gøy å spise ute alene.
Hadde et knekkebrød med spekeskinke og brie i sekken, og var på Rema og kjøpte litt røkelaks og babybel.
Jeg har fått spist nå :)

Hadde et knekkebrød med spekeskinke og brie i sekken, og var på Rema og kjøpte litt røkelaks og babybel.
Jeg har fått spist nå :)

Godt å få i seg mat :)
Jeg er litt sulten selv. Jeg og ungene hadde risengrynsgrøt til middag. Jeg ble ikke mett, for lillemor ville ha mer så hun fikk resten. Så jeg er litt I tankeboksen her. Hva vil jeg ha til kveldsmat?

Da er de to første brettene med pizzaboller i ovnen. Det står et på vent.

Blir nok til i morgen og i kveld og håper på noen i fryseren :-)

Back
Topp