Det vet jeg ikke enda.
Får se hva jeg finner på Rema
Aha. Trodde du skulle spise ute
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det vet jeg ikke enda.
Får se hva jeg finner på Rema
Er på Hell og her er det bare restauranten på hotellet og gidder ikke spise på ordentlig restaurant aleneAha. Trodde du skulle spise ute![]()
Får satse på det.
Det hun egentlig ønsker er å få denne tråden opp på 10.000 innlegg, er på 6777 nå.
Skal vi gjøre en innsats?
Men siden det er ganske tett i toppen så kan jeg også falle en del de nærmeste dagene![]()
Er egentlig det, men også litt kjedelig
Ikke dersom man klarer å holde et godt tempoJa er jo verdt et forsøk da3300 innlegg på 3 dager er jo ikke så veldig uoverkommelig
![]()
Er på Hell og her er det bare restauranten på hotellet og gidder ikke spise på ordentlig restaurant alene
Japp! Føler du at du er klar for 2 på en gang?Veldig godt å vite. Er jo nok av bekymringer ellers uansett [emoji23]
Usikkert.Joda. Mulig det og. Har du null og niks tid de neste dagene?
Ikke så lett det når jeg nesten ikke spiser karbohydrater, og må være ekstra forsiktig med det nå siden jeg er inne i en dårlig periode med migreneTake-away?![]()
Er på Hell og her er det bare restauranten på hotellet og gidder ikke spise på ordentlig restaurant alene
Er ganske ofte ved flyplasser siden da slipper vi reiseveien til og fra byen og kan holde på lenger.Ah, trodde du var i Trondheim jeg
Du er jo på andre siden av den gamle grensa, I gamle Nord-Trøndelag! Huff og huff ^^
Er ganske ofte ved flyplasser siden da slipper vi reiseveien til og fra byen og kan holde på lenger.
Eller nå man avslutte tidligere for at folk skal kunne komme seg hjem med et fornuftig fly.
Er jeg mer enn en natt hender det at vi er inne i byen
Hadde et knekkebrød med spekeskinke og brie i sekken, og var på Rema og kjøpte litt røkelaks og babybel.Praktisk, selv om det blir litt stusselig. Det går ant å gå inn til Stjørdal da, om du føler for å bevege deg litt samtidig som du leter etter mat. Men jeg er enig med deg i at det ikke er så gøy å spise ute alene.
Hadde et knekkebrød med spekeskinke og brie i sekken, og var på Rema og kjøpte litt røkelaks og babybel.
Jeg har fått spist nå![]()
OmelettGodt å få i seg mat
Jeg er litt sulten selv. Jeg og ungene hadde risengrynsgrøt til middag. Jeg ble ikke mett, for lillemor ville ha mer så hun fikk resten. Så jeg er litt I tankeboksen her. Hva vil jeg ha til kveldsmat?
Jeg ønsker meg de premiene med lavest krav, så jeg har kunnet slappe av lenge![]()
Så flink du erDa er de to første brettene med pizzaboller i ovnen. Det står et på vent.
Blir nok til i morgen og i kveld og håper på noen i fryseren![]()
Nei .derfor kan det forandre seg mye på fire timer.Såg det akkurat[emoji85] men det er ikke mange innleggene som skiller de som ligger 30-20