Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt for spennendeBlir spennende da![]()
Har vifter på rommene til de to eldste nå som det er så varmt og da sovner de fortere enn vanlig![]()
Når Lille U var baby var det letteste stedet å få han til å sovne i vippestolen foran oppvaskmaskinen når den gikkHerlig. Må definitivt prøve her og![]()
Må være godt å vite![]()
Godt å ikke måtte bekymre seg i svangerskapet.
Hei og hopp jenter.
Da har jeg resten av kvelden helt for meg selv, tenkte å skravle litt, noen som er med?
Kos deg med detJeg er med senere. Må få ungene i seng først[emoji6]
Dette går jo ikke!!
Vis vedlegget 260275
Er fryktelig få.Såg det akkurat[emoji85] men det er ikke mange innleggene som skiller de som ligger 30-20
Mitt mål er å havne på topp 30 slik at jeg er med i trekningen på vesken
Litt for spennende
Er ikke sikker på hvor mye jeg får skravlet resten av måneden etter i kveld, så da kan jeg fort finne på å falle noen plasser
Når Lille U var baby var det letteste stedet å få han til å sovne i vippestolen foran oppvaskmaskinen når den gikk![]()
Er fryktelig få.
Dette blir litt for spennende
På den andre siden det får opp tempoet, og det liker Tamara![]()
Vi får se, kommer hvertfall til å gjøre et forsøkDet klarer du![]()
Store planer om det i kveld hvor jeg ikke har noen forstyrrelserFår kjøre på i kveld da![]()
Vi får se, kommer hvertfall til å gjøre et forsøk
Store planer om det i kveld hvor jeg ikke har noen forstyrrelser
Får satse på det.Hun blir nok glad da ja![]()
Men siden det er ganske tett i toppen så kan jeg også falle en del de nærmeste dageneKan jo hende du kommer deg ganske langt opp i løpet av kvelden![]()
Er egentlig det, men også litt kjedeligDeilig med litt tid for seg selv![]()