Skravle på!Jøsses. Jeg har ikke fulgt med i timen. Ante ikke hvor jeg lå [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skravle på!Jøsses. Jeg har ikke fulgt med i timen. Ante ikke hvor jeg lå [emoji23]
Har sett det.Dette går jo ikke!!
Vis vedlegget 260275
Koselig det også da. Vurderer strikke ett lager for å ha ett [emoji23][emoji23]Har strikket til babyene til venninner i etterkant jeg også
Derfor vi tok de frem også. Hu ene sleit veldig. Har en på mitt rom også. Hjelper godt den. Er jo ikke akkurat kald luft som kommer mot meg. For er jo den samme varme lufta som blir sirkulert, men den føles hvertfall litt kaldere i fart da og det hjelper her i hus med soving. Og jeg liker godt den støyen fra vifta også da [emoji39][emoji23]
Det stemmer..Du er ikke hjemme i kveld du. Er det ikke så ? Alene pp et hotellrom?
Oooh hva skal du gjøre med all den ekstra fritiden da? [emoji111]Haha ^^
Jeg har jo faktisk en sånn en. Og så vidt jeg vet skal mannen legge yngste I kveld![]()
. Var innsjø, men det blåser alltid så mye der.Tror ikke jeg har badet i sjøen på flere år jeg![]()
Genser da? [emoji1][emoji1]Er egostrikk jeg også holder på med, genser til meg selv![]()
Vi må virkelig skravleHar sett det.
Er fryktelig tett på plassene 20-30
Her må mannen legge alle siden jeg ikke er hjemmeHaha ^^
Jeg har jo faktisk en sånn en. Og så vidt jeg vet skal mannen legge yngste I kveld![]()
Driver med den enda da. Halloooo [emoji13]
Har ikke garn enda til disse. Tror jeg [emoji848][emoji56]
Klarte ikke dy meg... Nye oppskrifter. Ene er til barn og ene er til voksne da av de jakkene. Og hals er til både og. Og teppet er jo bare råfint da [emoji7] Ha det til en baby liksom. Ikke at jeg skal ha baby. Men hallo ! Har da venner med babyer og etterhvert får vel mine babyer også [emoji23][emoji23]
![]()
Haha nei. Elsker det. Har det som app på tlf også. Og regn, lyn, torden [emoji23][emoji23] Livet med øresus liksom [emoji23][emoji23]Ja er ikke feil med litt viftestøy når de skal sove![]()
Ja. Det gjør du. Jeg overlever det gitt [emoji56][emoji23][emoji39]Hihi ^^ Jeg er utålmodig! Med denne farten blir jeg ferdig før deg!
Hei og hopp jenter.
Da har jeg resten av kvelden helt for meg selv, tenkte å skravle litt, noen som er med?
Joa, men det ene babyteppet jeg strikket hadde jeg egentlig kjøpt strikkeboken når jag var full av hormoner siden jeg hadde så lyst til å strikke det tik Lille UKoselig det også da. Vurderer strikke ett lager for å ha ett [emoji23][emoji23]
Råfine. Jeg er forelska [emoji7]Veldig fine mønster![]()
Dette går jo ikke!!
Vis vedlegget 260275
Ja det har de jo![]()
Har vifter på rommene til de to eldste nå som det er så varmt og da sovner de fortere enn vanligJa er ikke feil med litt viftestøy når de skal sove![]()