Tror ikke jeg har badet i sjøen på flere år jegVært ute med ungene og svigers og de andre har badet. Jeg feiget ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke jeg har badet i sjøen på flere år jegVært ute med ungene og svigers og de andre har badet. Jeg feiget ut![]()
Driver med den enda da. Halloooo [emoji13]Jaja..... Og kofta?.....![]()
Må innrømme jeg ikke har hatt tid til å ta frem strikketøyet mitt på flere uker.Driver med den enda da. Halloooo [emoji13]
Har ikke garn enda til disse. Tror jeg [emoji848][emoji56]
Jeg også... Alt det fine jeg kunne strikka til mine egne liksom. Hadde ikke noe strikka til mine små jeg [emoji849]Å som jeg angrer at jeg ikke klarte å knekke strikkekoden før Lille U (og det blir ikke flere babyer her) var over 1 år gammel.
Fikk liksom aldri strikket babytøy..
Så fine de er
Pyse ! [emoji56][emoji5]Vært ute med ungene og svigers og de andre har badet. Jeg feiget ut![]()
Men du er da så ung at du kan satse på en tilJeg også... Alt det fine jeg kunne strikka til mine egne liksom. Hadde ikke noe strikka til mine små jeg [emoji849]
Er jo så varmt. Å strikke er ikke helt det samme. Ikke med store kofta i fanget nå [emoji23][emoji23] Men. Så nærme mållinja også nå. Så burde gjøre det gittMå innrømme jeg ikke har hatt tid til å ta frem strikketøyet mitt på flere uker.
Hadde egentlig tenkt å strikke litt i kveld, men er på 30. plass og det er tett i bunn så bør egentlig skravle![]()
Tror ikke det løper fra deg.Er jo så varmt. Å strikke er ikke helt det samme. Ikke med store kofta i fanget nå [emoji23][emoji23] Men. Så nærme mållinja også nå. Så burde gjøre det gitt
Roligste dagen på et par uker fremover her nå.Ser den.
Jeg har absolutt ingen planer i kveld
Hahaha nei. Kroppen tåler ikke svangerskap eller fødsel gitt. Babytiden er noe annet derimot. Men det som må tid er ikke jeg laga for [emoji849] Men to venninner skal ha babyer nå. Og ga bort en barselgave i dag med strikk [emoji16]Men du er da så ung at du kan satse på en til![]()
Nei den løper ikke. Er egostrikk også. Men vil bli ferdig.Tror ikke det løper fra deg.
Er ikke så ille her, og dessuten har jeg kommet ganske kort på denne genseren min
Jeg har ingen mulighet til å gjøre husarbeid i kveld.Roligste dagen på et par uker fremover her nå.
Eldstemann droppet korps og gikk i bursdag. Han går til og fra selv. Mao. Ikke noe jeg må gjøre.
Men bake.
Men før ungene er i seng .De er lovet en smak i kveld. Så etter husarbeids-skjerpings-oppgavene mine er jeg fri til å skravle meg opp noen plasser.
Ikke jegHei og hopp jenter.
Da har jeg resten av kvelden helt for meg selv, tenkte å skravle litt, noen som er med?
Jøsses. Jeg har ikke fulgt med i timen. Ante ikke hvor jeg lå [emoji23]Dette går jo ikke!!
Vis vedlegget 260275
Har strikket til babyene til venninner i etterkant jeg ogsåHahaha nei. Kroppen tåler ikke svangerskap eller fødsel gitt. Babytiden er noe annet derimot. Men det som må tid er ikke jeg laga for [emoji849] Men to venninner skal ha babyer nå. Og ga bort en barselgave i dag med strikk [emoji16]
Du får sitte med ledningen i, eller powerbank
Legging av barn, neeeeiii det bryr jeg meg ikke med i kveld![]()
Du er ikke hjemme i kveld du. Er det ikke så ? Alene pp et hotellrom?Jeg har ingen mulighet til å gjøre husarbeid i kveld.
Har klart å rydde stuen slik at jeg bare kunne har støvsugd og vasker gulvene samt tørker støv, men det er en umulighet.
Får vurdere det i morgen
Er egostrikk jeg også holder på med, genser til meg selvNei den løper ikke. Er egostrikk også. Men vil bli ferdig.