****Mai skravletråden****

Driver med den enda da. Halloooo [emoji13]
Har ikke garn enda til disse. Tror jeg [emoji848][emoji56]
Må innrømme jeg ikke har hatt tid til å ta frem strikketøyet mitt på flere uker.
Hadde egentlig tenkt å strikke litt i kveld, men er på 30. plass og det er tett i bunn så bør egentlig skravle :P

Å som jeg angrer at jeg ikke klarte å knekke strikkekoden før Lille U (og det blir ikke flere babyer her) var over 1 år gammel.
Fikk liksom aldri strikket babytøy..

Så fine de er
Jeg også... Alt det fine jeg kunne strikka til mine egne liksom. Hadde ikke noe strikka til mine små jeg [emoji849]

Må innrømme jeg ikke har hatt tid til å ta frem strikketøyet mitt på flere uker.
Hadde egentlig tenkt å strikke litt i kveld, men er på 30. plass og det er tett i bunn så bør egentlig skravle :P
Er jo så varmt. Å strikke er ikke helt det samme. Ikke med store kofta i fanget nå [emoji23][emoji23] Men. Så nærme mållinja også nå. Så burde gjøre det gitt

Ser den.
Jeg har absolutt ingen planer i kveld
Roligste dagen på et par uker fremover her nå.

Eldstemann droppet korps og gikk i bursdag. Han går til og fra selv. Mao. Ikke noe jeg må gjøre.

Men bake.

Men før ungene er i seng .De er lovet en smak i kveld. Så etter husarbeids-skjerpings-oppgavene mine er jeg fri til å skravle meg opp noen plasser.

Dette går jo ikke!!
Screenshot_20180529-175404.png

Roligste dagen på et par uker fremover her nå.

Eldstemann droppet korps og gikk i bursdag. Han går til og fra selv. Mao. Ikke noe jeg må gjøre.

Men bake.

Men før ungene er i seng .De er lovet en smak i kveld. Så etter husarbeids-skjerpings-oppgavene mine er jeg fri til å skravle meg opp noen plasser.
Jeg har ingen mulighet til å gjøre husarbeid i kveld.
Har klart å rydde stuen slik at jeg bare kunne har støvsugd og vasker gulvene samt tørker støv, men det er en umulighet.
Får vurdere det i morgen

Hahaha nei. Kroppen tåler ikke svangerskap eller fødsel gitt. Babytiden er noe annet derimot. Men det som må tid er ikke jeg laga for [emoji849] Men to venninner skal ha babyer nå. Og ga bort en barselgave i dag med strikk [emoji16]
Har strikket til babyene til venninner i etterkant jeg også

Jeg har ingen mulighet til å gjøre husarbeid i kveld.
Har klart å rydde stuen slik at jeg bare kunne har støvsugd og vasker gulvene samt tørker støv, men det er en umulighet.
Får vurdere det i morgen
Du er ikke hjemme i kveld du. Er det ikke så ? Alene pp et hotellrom?

Back
Topp