****Mai skravletråden****

Elsker den gitt. På de verste dagene sover vi i stua. Har kveldssola på vårt soverom... Kjempegøy [emoji848][emoji23]
Ja det høres fantastisk ut. Her er kveldssola på barna sitt rom. Ikke så veldig kos det heller egentlig... Og uansett hva vi gjør så blir det aldri lav nok temperatur på disse varme kveldene...

Ja det høres fantastisk ut. Her er kveldssola på barna sitt rom. Ikke så veldig kos det heller egentlig... Og uansett hva vi gjør så blir det aldri lav nok temperatur på disse varme kveldene...
De har heldigvis kun morgensola. Men det er nå varmt nok på rommene deres. Men har satt inn vifte til de som sirkulerer lufta og vinduer oppe så vi prøver få noe gjennomtrekk. AC funker dessverre ikke opp så [emoji849] Skulle helst hatt en oppe også [emoji23]

Får se om jeg får tid til det. Skal prøve

Må også lage middags-niste til klasseavslutning med grillforbud i morgen. Så kanskje lage pizzasnurrer eller noe sånn.
Ser den.
Jeg har absolutt ingen planer i kveld

De har heldigvis kun morgensola. Men det er nå varmt nok på rommene deres. Men har satt inn vifte til de som sirkulerer lufta og vinduer oppe så vi prøver få noe gjennomtrekk. AC funker dessverre ikke opp så [emoji849] Skulle helst hatt en oppe også [emoji23]
Funker det greitt med vifte?

Ja. Er vanlig bordvifte da med to hastigheter og kan enten låses i en vinkel eller blåse frem og tilbake da. Men funker gull den. Føles hvertfall litt avkjølende [emoji39]

Så bra. Kanskje vi får vurdere å prøve det. Tar så innmari lang tid å få lagt de små når de er så varme.

Så bra. Kanskje vi får vurdere å prøve det. Tar så innmari lang tid å få lagt de små når de er så varme.
Derfor vi tok de frem også. Hu ene sleit veldig. Har en på mitt rom også. Hjelper godt den. Er jo ikke akkurat kald luft som kommer mot meg. For er jo den samme varme lufta som blir sirkulert, men den føles hvertfall litt kaldere i fart da og det hjelper her i hus med soving. Og jeg liker godt den støyen fra vifta også da [emoji39][emoji23]

Klarte ikke dy meg... Nye oppskrifter. Ene er til barn og ene er til voksne da av de jakkene. Og hals er til både og. Og teppet er jo bare råfint da [emoji7] Ha det til en baby liksom. Ikke at jeg skal ha baby. Men hallo ! Har da venner med babyer og etterhvert får vel mine babyer også [emoji23][emoji23]

0989e57d69ca6699b95b48cb283ea469.jpg

Klarte ikke dy meg... Nye oppskrifter. Ene er til barn og ene er til voksne da av de jakkene. Og hals er til både og. Og teppet er jo bare råfint da [emoji7] Ha det til en baby liksom. Ikke at jeg skal ha baby. Men hallo ! Har da venner med babyer og etterhvert får vel mine babyer også [emoji23][emoji23]

Jaja..... Og kofta?..... :laughing025

Å som jeg angrer at jeg ikke klarte å knekke strikkekoden før Lille U (og det blir ikke flere babyer her) var over 1 år gammel.
Fikk liksom aldri strikket babytøy..

Så fine de er

Vært ute med ungene og svigers og de andre har badet. Jeg feiget ut :P

Back
Topp