Jeg stekte spekeskinke i panna i dag. Hadde så innmari lyst på asparges med spekeskinke, hollandaise og pinjekjerner. Det funka forsåvidt det. Blei jo naturligvis fryktelig salt, men stilnet lysten litt iallefall.![]()
DET hørtes snadder ut!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg stekte spekeskinke i panna i dag. Hadde så innmari lyst på asparges med spekeskinke, hollandaise og pinjekjerner. Det funka forsåvidt det. Blei jo naturligvis fryktelig salt, men stilnet lysten litt iallefall.![]()
Ååååh, sylteagurk!!!!!Syns det var VELDIG godt med masse sylteagurk og leverpostei i går. På skive. Seier egentlig

Holder meg i skyggen!Hvordan takler dere varmen? Har fri i dag og la meg optimistisk ut i sola. Etter 45 litt ubehagelige minutter ga jeg opp og la meg i skyggenLitt spent på hvordan det blir på ferie på Mallorca i juli
Får ligge og duppe i barnebassenget med 2-åringen
![]()
Holder meg i skyggen!
Dere som har vært hos jordmor. Fikk dere høre hjertelyden? Skal i morgen, er 15+1
Dere som har vært hos jordmor. Fikk dere høre hjertelyden? Skal i morgen, er 15+1

Jeg har fått i uke 19. Men vet andre har så sent som uke 20.Noen som ikke har fått time til ul enda? Var innom legekontoret på fredag og det er glemte å sende henvisning. Legen min var ikke på jobb så henvisning blir ikke sendt før tidligst i morgen. Er 15+5 i dag etter tul og 14+6 i følge menstermin. Noen som vet om det er noen regler for det seneste man skal ha ul? I skrivet jeg fikk fra jm står det uke 18, men tviler på jeg får innen da...
Noen som ikke har fått time til ul enda? Var innom legekontoret på fredag og det er glemte å sende henvisning. Legen min var ikke på jobb så henvisning blir ikke sendt før tidligst i morgen. Er 15+5 i dag etter tul og 14+6 i følge menstermin. Noen som vet om det er noen regler for det seneste man skal ha ul? I skrivet jeg fikk fra jm står det uke 18, men tviler på jeg får innen da...
Ved sen ultralyd øker sjansen for å se om noe er galt. Men fosteret er også kommet såpass langt at de ikke utvikles likt lenger så termin kan bli litt feil. Men for de fleste har ikke det noe å siNoen som ikke har fått time til ul enda? Var innom legekontoret på fredag og det er glemte å sende henvisning. Legen min var ikke på jobb så henvisning blir ikke sendt før tidligst i morgen. Er 15+5 i dag etter tul og 14+6 i følge menstermin. Noen som vet om det er noen regler for det seneste man skal ha ul? I skrivet jeg fikk fra jm står det uke 18, men tviler på jeg får innen da...
Noen som ikke har fått time til ul enda? Var innom legekontoret på fredag og det er glemte å sende henvisning. Legen min var ikke på jobb så henvisning blir ikke sendt før tidligst i morgen. Er 15+5 i dag etter tul og 14+6 i følge menstermin. Noen som vet om det er noen regler for det seneste man skal ha ul? I skrivet jeg fikk fra jm står det uke 18, men tviler på jeg får innen da...
Regler for ultralyd er at den ordinære skal utføres fra 17+0 til 21+6
Kan lete etter kulde, leste det i en artikkel i et legetidsskrift (mener jeg) ang kritikk av at mange fikk for sen oul. Det var altså ikke for sent i forhold til reglene.
Får håpe det ikke går for lang tid. Vil jo helst beholde termin fra tul og ikke tilbake til menstermin pga vanskelig å setteVed sen ultralyd øker sjansen for å se om noe er galt. Men fosteret er også kommet såpass langt at de ikke utvikles likt lenger så termin kan bli litt feil. Men for de fleste har ikke det noe å si![]()
Er det stort sprik mellom terminene?Får håpe det ikke går for lang tid. Vil jo helst beholde termin fra tul og ikke tilbake til menstermin pga vanskelig å sette