♧Symptomtråden♧

Hos meg nå (uke 3+2) er det:
*ømme bryst
*kløe i underlivet
*kviser
*vindfull og oppblåst[emoji85][emoji28]
*trøtt
*hyppige dobesøk
 
Last edited:
Usikker på om alle mine symptomer er fordi jeg er gravid, noen av dem har jeg gjennom hele året liksom[emoji13]


Hehe, ja, kjenner meg litt igjen der.
Oppblåst f.eks. er jeg titt og ofte da jeg har irritabel tarm!
 
Jeg er 4 + 2 i dag og syns jeg har veldig lite symptomer.... Litt murringer i livmor bare, også er jeg trøtt og sulten, men det er jeg stort sett alltid :)
 
Jeg har vært utrolig trett,småkvalm og murringer og i går hadde jeg metallsmak i munnen. Trodde jeg blødde i munnen først xsmile2

Men det som er så rart i dag har jeg absolutt ingen symptomer. Hmm.. kan det være slik at noen dager øker hcg mer enn andre og da er man dårligere? Akkurat som kroppen får en «pause» dag?
 
Har egentlig ikke så mye symptomer. Eneste er litt murringer og at jeg ikke er så sjessen på godis/sukker, som egentlig bare er bra :p
 
Nå om dagen kan jeg være litt småkvalm om jeg ikke spiser før jeg blir sulten. Ømme bryst og typisk mensmurring i magen:)
 
Nå om dagen kan jeg være litt småkvalm om jeg ikke spiser før jeg blir sulten. Ømme bryst og typisk mensmurring i magen:)
Jeg kjenner ikke noe på kvalme enda heldigvis.:angel8 Men i dag fikk jeg og skikkelig mens lignende smerter innimellom, og jeg føler liksom jeg kan kjenne slags voksesmerter i brystene. De føles ømme i de øyeblikkene jeg kjenner det. Så det er nok typiske symptomer dette ja!
 
Jeg kan signere under på ømme bryster og murringer på kvelden!
Er idag 4+3 uker på vei.
Var også veldig oppblåst men det føler jeg ble bedre denne uken da jeg sluttet med progesteronstøtten.
 
  • Liker
Reactions: J30
Jeg kan signere under på ømme bryster og murringer på kvelden!
Er idag 4+3 uker på vei.
Var også veldig oppblåst men det føler jeg ble bedre denne uken da jeg sluttet med progesteronstøtten.

Jeg skal gå på sånn progesterongel frem til uke 12. Jeg også blir ekstremt oppblåst.. Føler meg jo nesten høygravid allerede[emoji85]
 
Jeg skal gå på sånn progesterongel frem til uke 12. Jeg også blir ekstremt oppblåst.. Føler meg jo nesten høygravid allerede[emoji85]
Hehe, det gjorde jeg og! Håper det gir seg etterhvert hos deg :)

Føler også at jeg er 5-10 grader varmere enn alle andre...
 
×Mensmurringer (trodde jeg)
×Kløe nedentil (trodde jeg hadde fått hemoroider!)
×Litt forstoppet, men det kan være kostholdrelatert
 
×Mensmurringer (trodde jeg)
×Kløe nedentil (trodde jeg hadde fått hemoroider!)
×Litt forstoppet, men det kan være kostholdrelatert
Glemte helt:
× Bensinlukta lukta godt igjen(det var det som tipsa meg om mulig spire)
×Økt sexlyst
 
Treg mage har meldt sin ankomst... Våknet kl2 i natt av intense smerter i bekkenområdet.
Smertene ble bare verre når jeg prøvde å gå på do og det var så vondt at jeg ble kvalmen og redd.
Det ga seg en stund etter dobesøket men da hadde jeg allerede ringt legevakt helt hysterisk samt bedt samboer komme seg hjem fra fest :smiley-ashamed008

Veldig stolt over det idag,:laughing021 haha.
 
Jeg har blitt så hard i magen. Kjempe treg[emoji28] Ellers har jeg fortsatt veldig ømme bryst. Kunne bli ekstra ømme da jeg tar progesteron. Det kjenner jeg godt for å si det sånn[emoji85]

Ellers er det første morgenen jeg våkner opp uten at jeg dør av sult[emoji4]
 
Litt stikking/smerter nedre del av magen innimellom
Noe ømme/tunge bryster
Kviser
Hadde en anfall av svimmelhet 3+7

De tre øverste har jeg alltid hatt de fleste ganger det siste året, men har de to øverste har startet rett etter eggløsningen eller uken før ikm. Kviser har jeg fått i ansiktet et psr dager før ikm. Men har også vært små kvalmen i en uke før ikm. Denne gangen har symtomene vært annerledes. De to øverste dukket opp etter testing og kvisene har dukket opp på halsen og er større og kommer enn det jeg har pleid å få. Når jeg fikk anfallet av svimmelhet slo det meg om det kunne være graviditet.
 
Har allerede fått halsbrann / kvalme! Føles Alt for tidlig.. Ellers ømme pupper, litt uren hud og murringer i mage/korsrygg.
 
Back
Topp