Hm.. ja da er det jo ikke noe vits om de reagerer på mens ogsåDei gangane eg har negative G tester, ved ikm dagen er dei ganske sterke el tester
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hm.. ja da er det jo ikke noe vits om de reagerer på mens ogsåDei gangane eg har negative G tester, ved ikm dagen er dei ganske sterke el tester
Man øyner håp når det er ganske sterk men heksa er på veg istadenfor for. Surt, da er det godt med G test i stadenfor.Hm.. ja da er det jo ikke noe vits om de reagerer på mens også![]()
Ja ikke sant.. Men tenkte mest på å bruke de som en sånn pekepinn.. om de slår ut så tar men en gtest istedet for å bruke gestene til ingen nytte om du skjønnerMan øyner håp når det er ganske sterk men heksa er på veg istadenfor for. Surt, da er det godt med G test i stadenfor.
Jeg er på CD 22 og testen din er mye sterkere enn min[emoji4] usikker på dpo jeg også, usikker på IKM også da dette er første syklus etter pilleslutt[emoji4]Er på syklusdag 24, litt usikker på DPO. Pleier å ha Sykluser på ca 29-31 dager. Noen ganger et par dager lenger. Så er tidlig testing[emoji85]
Jeg er på CD 22 og testen din er mye sterkere enn min[emoji4] usikker på dpo jeg også, usikker på IKM også da dette er første syklus etter pilleslutt[emoji4]
Blir spennende for oss fremover[emoji4] Negativ CB i ettermiddag så er redd det er skyggestreker jeg har sett på eBay sine tester[emoji85]Vis vedlegget 259244
Den var jo veldig tydelig den du tok tidligere[emoji848] men er ikke cb dårlige da? Har ingen erfaring med eBay tester dessverre - men ta en digital snart da?[emoji3]
Blir spennende for oss fremover[emoji4] Negativ CB i ettermiddag så er redd det er skyggestreker jeg har sett på eBay sine tester[emoji85]Vis vedlegget 259244
Ser ein skugge på testen men dessa må vere kjempe blå strek før det er positive resultat. Kjøper dei aldri.Blir spennende for oss fremover[emoji4] Negativ CB i ettermiddag så er redd det er skyggestreker jeg har sett på eBay sine tester[emoji85]Vis vedlegget 259244
Føler jeg ser en svak strek her men kan være jeg har streksyn, er flink til å ha det![]()
Ser ein skugge på testen men dessa må vere kjempe blå strek før det er positive resultat. Kjøper dei aldri.
Håper du år strek i morgon.
Jeg testet ikke positivt før 4 dager etter ikm [emoji43]

Heia egget[emoji7]
Heia egget[emoji7]
Åååååå det var jo det jeg visste !!!
Nå må det være gull egget. Hiver over masse babystøv [emoji94] [emoji94] [emoji94]
Åååååå det var jo det jeg visste !!!![]()
Nå må det være gull egget. Hiver over masse babystøv [emoji94] [emoji94] [emoji94]