Gamle sedler

Må levere inn 100- og 200-lapper, ja! Begynner å haste nå:P

Nei. Ei prøvde gi meg det fra butikken og da sa jeg jeg ville ha en av de nye sedlene. Jeg skulle gi i konfirmasjonsgave. Og tenkte i tilfelle de ikke hadde fått med seg at de gikk utav dato så [emoji4] Det var ikke noe problem det da.

Siste frist å bruke de gamle sedlene i dag :)

I går var det vel?
Var det det? Tenkte det var siste dag i mai, men kanskje det var 30.

Edit: Ser nå i hovedinnlegget at det var 30.mai ja. Litt surrehode her :p

Var det det? Tenkte det var siste dag i mai, men kanskje det var 30.

Edit: Ser nå i hovedinnlegget at det var 30.mai ja. Litt surrehode her :p

Jeg tenkte lenge at det var "før første juni" til jeg kom til å tenke på at 30. ma er jo faktisk ikke siste dagen mai

Så nå er de utgått

Vi rotet gjennom alt av kontanter og fant en enslig 100lapp igår, så vi trillet ut på butikken og kjøpte is til meg, samboer og frøkna på 2:)

Jeg tenkte lenge at det var "før første juni" til jeg kom til å tenke på at 30. ma er jo faktisk ikke siste dagen mai

Så nå er de utgått
Rart de ikke bruker siste dagen i måneden siden det er det enkleste for flesteparten å huske.
Så dere hadde noen liggende?

Rart de ikke bruker siste dagen i måneden siden det er det enkleste for flesteparten å huske.
Så dere hadde noen liggende?

Rart ja

Jeg tror vi har fått byttet inn alt, jeg tok med meg det jeg fant 18. mai når jeg og ungene tømte sparebøsser

Rart ja

Jeg tror vi har fått byttet inn alt, jeg tok med meg det jeg fant 18. mai når jeg og ungene tømte sparebøsser
Så bra :)

Jobber i bank, automatene våre tar fortsatt disse sedlene til veksling - ut året, så ingen krise [emoji6]

Back
Topp