Skravletråd

Mamma å stefaren min bor 500m unna i luftlinje.. de er bare så opptatte med sitt eget å veldig lite flinke å tilby seg :/

Åja, da er det noe annet [emoji58][emoji31]

Mannen kom nettopp med dette [emoji7] Image1526756112.009352.jpg

Var i en bryllups debatt på Facebook og vi skulle vise kjolene våre. Ser ene bilde jeg la ut og jeg tenkte bare. Hvor tynn jeg var den gangen. Men skal sies at jeg var nesten 30 kg mindre da enn jeg er nå. [emoji85]

Så gøy[emoji173]️Tenk det, nå begynner et nytt kapittel i livene deres[emoji4]
Ja, vi snakket om det her i går kveld. Nå har vi snakket om og drømt om småbruk siden vi ble sammen for 9 år siden. Jeg har drømt om det hele livet. Og nå sitter vi på vårt eget lite bruk!
Og så priset vi oss lykkelige over at det ikke ble det vi så på for noen år siden, fordi dette er jo tusen ganger bedre. :D

Man vet man har kommet et stykke uti svangerskapet når man monterer IKEA-møbler og kaster fra seg bruksanvisningen fordi man velger å montere i den rekkefølge magen er minst mulig i veien i stedet:D

Man vet man har kommet et stykke uti svangerskapet når man monterer IKEA-møbler og kaster fra seg bruksanvisningen fordi man velger å montere i den rekkefølge magen er minst mulig i veien i stedet:D

[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji1303]

Lillebror i magen har hikke, igjen [emoji28] supert han øver på å puste, men den hikkingen gjør jeg ikke får gjort noe :p må ligge å kjenne litt på den :p

Lillebror i magen har hikke, igjen [emoji28] supert han øver på å puste, men den hikkingen gjør jeg ikke får gjort noe :p må ligge å kjenne litt på den :p
Samme her! Hver sin gang i magen her:D

Back
Topp