Skravletråd uke 20!

Turbo

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberlykke 2018
Yey! Ny uke!
Og jeg er 10+0 i dag :)

Håper alle får en fin dag :)
 
Jeij så deilig å starte ukene med «ukesskift» [emoji2][emoji1376]

Jeg er 9+2 i dag og skal på kontroll på onsdag [emoji4] spennende [emoji87] håper de tar ultralyd [emoji2]

Ha en fin dag [emoji4][emoji813]️
 
Jeij så deilig å starte ukene med «ukesskift» [emoji2][emoji1376]

Jeg er 9+2 i dag og skal på kontroll på onsdag [emoji4] spennende [emoji87] håper de tar ultralyd [emoji2]

Ha en fin dag [emoji4][emoji813]️

Så spennende, håper du får se den lille :)
 
God mandag alle sammen, og så deilig med redusert uke! :) Vi begynner å ha kommet et godt stykke på vei nå alle mann :cat: Jeg er 11+1 i dag og skal på siste tidlige UL før OUL allerede i morgen! Håper alle får en fin dag! Her er det soooool i dag også:happy::happy::happy:
 
God morgen alle sammen! Nå er det bare noen timer igjen til jeg skal på kontroll. Kjenner at nå er jeg veldig veldig spent. :eek: ❤ Krysser bare alt for at alt er fint, vil ikke høre noe annet :")
Håper dere får en fin mandag :)
 
God morgen alle sammen! Nå er det bare noen timer igjen til jeg skal på kontroll. Kjenner at nå er jeg veldig veldig spent. :eek: ❤ Krysser bare alt for at alt er fint, vil ikke høre noe annet :")
Håper dere får en fin mandag :)

Masse lykke til i dag ❤
 
God morgen [emoji4]
Her startet jeg dagen med å få dette resultatet på test (etter at jeg fikk to veldig svakt positive strips i går)[emoji177]
Håper den lille har satt seg godt fast[emoji177]
Ha en fin dag der ute[emoji2]Image1526279204.637516.jpg
 
God morgen alle sammen! Nå er det bare noen timer igjen til jeg skal på kontroll. Kjenner at nå er jeg veldig veldig spent. :eek: [emoji173] Krysser bare alt for at alt er fint, vil ikke høre noe annet :")
Håper dere får en fin mandag :)

Lykke til og ha en fin dag [emoji177]
Langt er du på vei?
Gleder meg til jeg selv kommer så langt at jeg skal på kontroll. [emoji4]
 
Lykke til og ha en fin dag [emoji177]
Langt er du på vei?
Gleder meg til jeg selv kommer så langt at jeg skal på kontroll. [emoji4]

Tusen takk <3
Jeg er 9+3 i dag :) Så er kanskje litt tidlig, men var legen selv som satte opp timen :)
Skjønner godt at du gleder deg, er godt og få ting bekreftet, men samtidig er det så sykt nervepirrende :eek: :)
 
Akkurart vært hos legen som prøvde å finne hjertlyd med dobbler, men greide ikke å finne det. Er 11+3 i dag! Har skjønt at det kan være vanskelig å finne så tidlig, så ble ikke alt for stresset. Men har allerede bestilt ultralyd på volvat kl 13.30 i dag:hilarious: har lyst til å se at alt er OK før «alle» får vite det på 17.mai :)

Ha en fin uke alle sammen :p
 
Her våknet jeg til blod på morgenen idag.. Ringte nettopp min private gyn og fikk time 11.20. Håper alt er som det skal.
 
Ny uke, nye muligheter :) Så spennende med flere UL denne uken! Krysser fingrene for alle sammen!! Er 11+3 selv i dag og tenkte jeg skulle prøve å vente med ny UL til over pinse, men er jo 12 på fredag så vi får se :p Var jo to ganger forrige uke pga blødning og vil ikke stresse Peanøtt heller! Skal til legen i dag så regner med det blir sykemelding da jobben ikke vil tilrettelegge og jeg har fått beskjed om å ta det med ro! Men først venter en lat morgen sammen med mitt lille pelsbarn som fyller 16 år i dag :)
 
Tusen takk <3
Jeg er 9+3 i dag :) Så er kanskje litt tidlig, men var legen selv som satte opp timen :)
Skjønner godt at du gleder deg, er godt og få ting bekreftet, men samtidig er det så sykt nervepirrende :eek: :)

Så spennende da[emoji7]
Ja det har du rett i, slik vil det nok være for min del i et par mnd nå. Man tenker jo litt på om alt er i orden og bra med den lille.
Lettere og slappe ordentlig av etter man har vært på kontroll og fått bekreftet at alt er bra[emoji177] Får håpe ukene mine flyr fort. [emoji28]
 
Akkurart vært hos legen som prøvde å finne hjertlyd med dobbler, men greide ikke å finne det. Er 11+3 i dag! Har skjønt at det kan være vanskelig å finne så tidlig, så ble ikke alt for stresset. Men har allerede bestilt ultralyd på volvat kl 13.30 i dag:hilarious: har lyst til å se at alt er OK før «alle» får vite det på 17.mai :)

Ha en fin uke alle sammen :p

Aha, så spennende![emoji7]
Må oppdatere oss etter ultralyden da[emoji177]
Også så gøy å fortelle den fine nyheten på 17 mai da[emoji2]
Masse lykke til etterpå!
 
Her våknet jeg til blod på morgenen idag.. Ringte nettopp min private gyn og fikk time 11.20. Håper alt er som det skal.

Uffda,[emoji20] Det hørtes ikke noe hyggelig ut.
Får håpe alt er bra og i orden med den lille[emoji177]
X fingrene for dere[emoji4]
Lykke til etterpå!
 
Ny uke, nye muligheter :) Så spennende med flere UL denne uken! Krysser fingrene for alle sammen!! Er 11+3 selv i dag og tenkte jeg skulle prøve å vente med ny UL til over pinse, men er jo 12 på fredag så vi får se :p Var jo to ganger forrige uke pga blødning og vil ikke stresse Peanøtt heller! Skal til legen i dag så regner med det blir sykemelding da jobben ikke vil tilrettelegge og jeg har fått beskjed om å ta det med ro! Men først venter en lat morgen sammen med mitt lille pelsbarn som fyller 16 år i dag :)
Lykke til hos legen❤ Er på tur selv til legen for første gang. Så spent :)
Hvorfor kan ikke jobben tilrettelegge for deg? :eek:
 
Så spennende da[emoji7]
Ja det har du rett i, slik vil det nok være for min del i et par mnd nå. Man tenker jo litt på om alt er i orden og bra med den lille.
Lettere og slappe ordentlig av etter man har vært på kontroll og fått bekreftet at alt er bra[emoji177] Får håpe ukene mine flyr fort. [emoji28]
Ja krysser fingrene for det❤
Hvor langt e du på vei? :)
 
Back
Topp