Oss testetøser imellom

18149117-6E51-48A5-8EE6-6CB9D06CE0AE.jpeg
Hei,
Har ikke peiling på hva syklus jeg har, da jeg bare har hatt mensen 1 gang etter fjerning av spiral.
Fikk denne testen i dag tidlig, hva tror dere?

Tror du skal vente å ta en ny om ett par dager, men skimter en strek [emoji1303] har du ingen formening om når eggløsningen kan ha vært?

Aner faktisk ikke streken var veldig rosa i virkeligheten.
Får smøre meg med tolmodighet og vente.
Har hørt att disse RFSU viser sent HCG men vet ikke om det er noe i det.

Aner faktisk ikke streken var veldig rosa i virkeligheten.
Får smøre meg med tolmodighet og vente.
Har hørt att disse RFSU viser sent HCG men vet ikke om det er noe i det.

Er det sånn test ofte? Er det første testen? Dem skal slå ut på 25. Så da tipper jeg at du er ved ikm ganske snart.
Har så lyst til å hviske gratulerer.. [emoji173]️ og håper streken blir enda sterkere på neste.

IMG_1387.JPG

Tror jeg holder på å bli gal som ser skygge på denne.. Sambo var mere sånn ja jeg ser det i akkurat dette lyset men ikke hvis du gjør sånn der» [emoji849]

Sitter på NSB og fant en test i sekken, måtte bare gå på do å tisse i en kopp. Til nå er toget det rareste stedet jeg har testet streken er der fortsatt, heldigvis! har dere testet på noen «rare» steder?

Vedlegg

• ACD9718D-9A3E-4A67-8A1B-146142A3E75E.jpeg
    ACD9718D-9A3E-4A67-8A1B-146142A3E75E.jpeg
    1.005,7 KB · Visninger: 172
Er det sånn test ofte? Er det første testen? Dem skal slå ut på 25. Så da tipper jeg at du er ved ikm ganske snart.
Har så lyst til å hviske gratulerer.. [emoji173]️ og håper streken blir enda sterkere på neste.

På torsdag var de en ultrasvak strek og i går var den litt sterkere, men ikke i nærheten av den jeg fikk i dag.
Blir spennende og se, tør ikke håpe så mye da jeg har lest mange plasser att de kan vise falsk positiv

Vis vedlegget 257610

Tror jeg holder på å bli gal som ser skygge på denne.. Sambo var mere sånn ja jeg ser det i akkurat dette lyset men ikke hvis du gjør sånn der» [emoji849]

Har også snudd og vendt på en del tester.. sånn er det når vi ønsker så sterkt.. kastet for å så hente dem etter en stund.. om du ser antydning til strek kan den jo bli sterkere i morgen... men hcg fordobl ikke hver dag.. så ville ventet noen dager.. ( føler meg kjiiip, vent vent vent... vet at det er vanskelig) lykke til [emoji4]

Har også snudd og vendt på en del tester.. sånn er det når vi ønsker så sterkt.. kastet for å så hente dem etter en stund.. om du ser antydning til strek kan den jo bli sterkere i morgen... men hcg fordobl ikke hver dag.. så ville ventet noen dager.. ( føler meg kjiiip, vent vent vent... vet at det er vanskelig) lykke til [emoji4]

Jeg vet at den er ganske blenda [emoji28] men begyner å se streker, synes ventetida er lang haha. Venter til mandag, det fordobles vel på to dager? [emoji4]

På torsdag var de en ultrasvak strek og i går var den litt sterkere, men ikke i nærheten av den jeg fikk i dag.
Blir spennende og se, tør ikke håpe så mye da jeg har lest mange plasser att de kan vise falsk positiv

Di er kjent for å lage skyggestreker men ikke babystrek uten at det er hcg i urinen.. faren med å teste for tidlig er jo at det kan være kjemisk.. en streifer..
hadde vært lettere om du viste hvilken dpodag du har kommet til.. ut fra testene dine anslår jeg 14dpo men det blir jo bare en vill gjetning.. og om bi anslår ikm ved 16dpo.. (ett gjennomsnitt). Kan jo være helt på bærtur... men et greit utgangspunkt. Om du da vet CD1. Blir det kanskje letter å vite ca når ikm er.. rund 30 dager + -.

Jeg vet at den er ganske blenda [emoji28] men begyner å se streker, synes ventetida er lang haha. Venter til mandag, det fordobles vel på to dager? [emoji4]

Ja 2-3 dager.. hehe... jaaaa hater å vente.. lover meg selv at jeg ikke skal teste så mye hver eneste mnd.. men så kommer jeg til dpo 10... å det bare klør i fingrene føler at testene roper på meg [emoji23] nå har jeg venta å venta på å komme meg i dpoland.. å venter fremdeles [emoji85] tolmodighet er en dyd [emoji23]

Ja 2-3 dager.. hehe... jaaaa hater å vente.. lover meg selv at jeg ikke skal teste så mye hver eneste mnd.. men så kommer jeg til dpo 10... å det bare klør i fingrene føler at testene roper på meg [emoji23] nå har jeg venta å venta på å komme meg i dpoland.. å venter fremdeles [emoji85] tolmodighet er en dyd [emoji23]

For et forferdelig opplegg [emoji23]

Back
Topp