.Hønepøne.
Glad i forumet
Hold deg så lenge du kan å test igjenspennende! Gleder meg !
Ja skal prøve å holde meg noen timer

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hold deg så lenge du kan å test igjenspennende! Gleder meg !

Testet?Ja skal prøve å holde meg noen timer![]()
Ja har du testet nå?Ja skal prøve å holde meg noen timer![]()
Ja.. var ikke stort til strek der neiTestet?
Testet?
Vis vedlegget 257594 Hei,
Har ikke peiling på hva syklus jeg har, da jeg bare har hatt mensen 1 gang etter fjerning av spiral.
Fikk denne testen i dag tidlig, hva tror dere?
Tror du skal vente å ta en ny om ett par dager, men skimter en strek [emoji1303] har du ingen formening om når eggløsningen kan ha vært?
Aner faktisk ikke streken var veldig rosa i virkeligheten.
Får smøre meg med tolmodighet og vente.
Har hørt att disse RFSU viser sent HCG men vet ikke om det er noe i det.
Er det sånn test ofte? Er det første testen? Dem skal slå ut på 25. Så da tipper jeg at du er ved ikm ganske snart.
Har så lyst til å hviske gratulerer.. [emoji173]️ og håper streken blir enda sterkere på neste.
Vis vedlegget 257610
Tror jeg holder på å bli gal som ser skygge på denne.. Sambo var mere sånn ja jeg ser det i akkurat dette lyset men ikke hvis du gjør sånn der» [emoji849]
Har også snudd og vendt på en del tester.. sånn er det når vi ønsker så sterkt.. kastet for å så hente dem etter en stund.. om du ser antydning til strek kan den jo bli sterkere i morgen... men hcg fordobl ikke hver dag.. så ville ventet noen dager.. ( føler meg kjiiip, vent vent vent... vet at det er vanskelig) lykke til [emoji4]
På torsdag var de en ultrasvak strek og i går var den litt sterkere, men ikke i nærheten av den jeg fikk i dag.
Blir spennende og se, tør ikke håpe så mye da jeg har lest mange plasser att de kan vise falsk positiv
Jeg vet at den er ganske blenda [emoji28] men begyner å se streker, synes ventetida er lang haha. Venter til mandag, det fordobles vel på to dager? [emoji4]
Ja 2-3 dager.. hehe... jaaaa hater å vente.. lover meg selv at jeg ikke skal teste så mye hver eneste mnd.. men så kommer jeg til dpo 10... å det bare klør i fingrene føler at testene roper på meg [emoji23] nå har jeg venta å venta på å komme meg i dpoland.. å venter fremdeles [emoji85] tolmodighet er en dyd [emoji23]
For et forferdelig opplegg [emoji23]
Gratulerer [emoji177]