Oss testetøser imellom

Så... Jeg bestemte meg for å teste etter EL denne måneden for jeg var så usikker på om jeg traff EL forrige måned. Kjøpte inn 21 EL-tester og 3 g-tester og tenkte at nå har jeg for 3 måneder, og lovet meg selv at jeg ikke skulle bli en testetøs....
Og nå sitter jeg og kan ikke annet enn å le av meg selv :shy: Er CD 15, har svidd av 19 EL-tester. Startet CD 7 med en test daglig med har de siste dagene endt opp med 3 tester per dag :oops: Må nok bare på nett og bestille mer :hilarious:

Men, spørsmål... Hatt positiv EL-test siden CD 13, og sist nå på dagen i dag, men tok nå nettopp en som var negativ. Leser så mye forskjellig og blir litt usikker, er jeg dpo 0 i dag og dpo 1 i morgen? Eller Dpo 0 i morgen og dpo 1 i overimorgen?o_O
DPO 1 imorgen :)

Når bør man egentlig starte å se en stigning på EL testene?
Er på CD10 nå... men fortsatt svake
Jeg kan ha svake tester helt frem til el dagen, da blir den raskt sterkere utover dagen/kvelden. For så å være negativ dagen etter, men noen få ganger har den vært positiv morgenen etter også.

Jeg kan ha svake tester helt frem til el dagen, da blir den raskt sterkere utover dagen/kvelden. For så å være negativ dagen etter, men noen få ganger har den vært positiv morgenen etter også.
Og når man har fått positiv,og den så er negativ,da har man EL ikke sant ?
Altså,at man ikke har EL når testen er positiv men etterpå?

Og når man har fått positiv,og den så er negativ,da har man EL ikke sant ?
Altså,at man ikke har EL når testen er positiv men etterpå?
Stemmer det, el er når testen er negativ og 12-36 timer etter positiv test tror jeg. Men dette er vel også litt individuelt [emoji28]

Stemmer det, el er når testen er negativ og 12-36 timer etter positiv test tror jeg. Men dette er vel også litt individuelt [emoji28]
Ja okei da har jeg skjønt det :)
Da trenger jeg ikke ha full panikk med å få mannen til sengs når den er positiv :hilarious:
Tror jeg skal ha EL på tirsdag og syns jeg så en LITEN stigning idag på testene.. og kjenner kroppen jobber..
Så jeg tror den er på vei vertfall...:D

Testen tok jeg i går ettermiddag.
Hva tror dere?
Det dumme er at jeg tok i morges også, men den var svakere:/

Vedlegg

• 5F8EDEE0-DDB4-48F4-8305-68049DD65C9C.jpeg
    5F8EDEE0-DDB4-48F4-8305-68049DD65C9C.jpeg
    429 KB · Visninger: 149
Ja. Og syns stigningen tar så lang tid. Virker ikke som det er store forskjellen siden for 2 dager siden.
Også ser jeg mange andre har mye sterkere streker enn dette på ikm.
Men du kan ikke sammenligne dine tester med andre sine, alle er jo forskjellige :)
Har du flere liggende..?
Kan du ta en til å se om du får strek på den ?

Men du kan ikke sammenligne dine tester med andre sine, alle er jo forskjellige :)
Har du flere liggende..?
Kan du ta en til å se om du får strek på den ?

Tok i morges, og den testen var svakere igjen.
Men vet ikke om det var pga lite konsentrert urin eller hva det var. For den var veldig lys, pluss forferdelig grumsete:p kunneikke se igjennom glasset en gang

Ja jeg må nesten prøve det :)
Er så irriterende disse testene egentlig for har fått så mye skyggestreker den siste tiden.

Neste pp skal jeg prøve nytt merke tror je;)
Jeg har aldri fått skyggestreker på babyplan sine tester,jeg ELSKER disse testene.. og den skyggestreken din som du la i denne tråden var sterk.. jeg tror du er gravid :)

Jeg har aldri fått skyggestreker på babyplan sine tester,jeg ELSKER disse testene.. og den skyggestreken din som du la i denne tråden var sterk.. jeg tror du er gravid :)

Ja jeg hadde litt trua i går jeg også:) men blir så usikker igjen når ny test idag bare er svakere.
Men håper jo såklart du har rett :)

Back
Topp