Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi se her du, denne er jo helt klart positiv!Vis vedlegget 257594 Hei,
Har ikke peiling på hva syklus jeg har, da jeg bare har hatt mensen 1 gang etter fjerning av spiral.
Fikk denne testen i dag tidlig, hva tror dere?
tvillinger kanskje? Haha
neida, men jeg ville uansett ha prøvd med en ny test, i tilfelle det er noe galt med denne ville jeg ikke ha stolt på den.Baby strek

Ikk lenge nåTror dere det er lenge til de blir positive..?
De to øverste er igår,de to nederste idag
Ja jeg syns også de er veldig dårlige ..Ikk lenge nåmen disse lilla testene dine virker veldig dårlige?
(Ble gravid etter testing med babyplan sine)
Dei lilla bruker jeg og finner EL på dei. Har ingen problem med dei.Ja jeg syns også de er veldig dårlige ..kjøpt de på ebay !
Håper ikke det er så lenge til !![]()
Jeg håper de blir sterkere når det nærmer seg EL men det bør jo snart komme sterkere strek på de,...når begynner du å få sterkere streker enn dette på de..?Dei lilla bruker jeg og finner EL på dei. Har ingen problem med dei.
Jeg håper de blir sterkere når det nærmer seg EL men det bør jo snart komme sterkere strek på de,...når begynner du å få sterkere streker enn dette på de..?
Oi.. din var mye sterkere enn min da...,jeg har ikke så sterk nå engang og er på CD 12..Vis vedlegget 257792
CD 9 i dag og CD 13 og CD 14 har jeg positive el tester.
Den kan bli slik i 2 dager men er svakere rundt CD 7.Oi.. din var mye sterkere enn min da...,jeg har ikke så sterk nå engang og er på CD 12..
OkeiDen kan bli slik i 2 dager men er svakere rundt CD 7.
Spørs kor fort kroppen din går opp i EL. Kan godt hende du får positiv i morgon. Kroppen er ikkje like når den vil noe. Plutselig vil den ha El.Okei
håper de blir sterkere snart !
Hehe ja sant nokSpørs kor fort kroppen din går opp i EL. Kan godt hende du får positiv i morgon. Kroppen er ikkje like når den vil noe. Plutselig vil den ha El.
Skjønner ikke helt spørsmålet ditt..?Vis vedlegget 257797
Vis vedlegget 257798
Prøvde meg på appen Glow og der leser den av el testen min. Er det fleire Temp appen med slik ?
Skjønner ikke helt spørsmålet ditt..?
Om det er flere som har appen?
Ååå okeiOm det er fleire slike temp apper som leser av el testene.
Ja er det jeg mistenker:/ får bare ha litt is i magen og vente på billigtester sine![]()