Dagens deiligste følelse

Nå jinxer jeg det sikkert, men lillegutt sover i vogna etter jeg trillet i 10min:) han var så trøtt, så var nødt å legge frøkna 18.45 så jeg kunne ta lillegutt uti vogna og få han til å sove før han tippet over :nailbiting:
 
Jeg jinxet det. Det var ikke før jeg hadde skrevet det, så våknet han med skikkelig hyling:(
 
Å sitte i solkroken en times tid på terrassen etter K hadde skreket i en time i bilen, det var deilig. (Hun sovnet i vogna når vi kom hjem, og fikk ammet hjemme.. men vil jo ut på ting av og til!) Vi var ute og spiste sammen med pappaen min. Fikk til og med lakket neglene. :inpain:
 
Tenker å ta turen imorgen, skal høre om enten svigermor eller svigerinna mi kan ha frøkna så jeg slipper å dra med begge to. Da får jeg pratet og forklart i fred :)
Sikkert lurt. Dette må jo nøstes litt opp i! Lykke til!!
 
Takk :Heartred her styrer vi ikveld også, han er enda våken og roet seg litt i kolikkgrepet mens jeg sitter i godstolen :banghead:
Huff så fælt Anne!! Krev noe undersøkelse av han, dette må tære så vanvittig og det må være fælt for lillegutt også:(:(
Fikk du barnevakt?
 
Hvordan gikk det?
HS sa at hun slet litt med å komme med noe svar, da det hørtes ut som vi gjorde alt rett. Men hun anbefalte å ta kontakt med lege for å prøve å få utredet litt,hvis vi var veldig bekymret :) bestilte semper dråper på nett, og pakken kom til butikken idag. Så tenker vi prøver de litt, og heller går til legen hvis ikke det heller funker :)
 
Det skal jeg også få gjort så snart samboer står opp, det er så varmt her :eek:

Godt å få dusjet da! Føler seg litt mer fresh :happy:
Hadde tenkt oss til svigers Idag, men så lenge M ikke er i form, så er vi hjemme. Svalt inne her, skikkelig bittert å gå glipp av det fantastiske været da :nailbiting:
 
Godt å få dusjet da! Føler seg litt mer fresh :happy:
Hadde tenkt oss til svigers Idag, men så lenge M ikke er i form, så er vi hjemme. Svalt inne her, skikkelig bittert å gå glipp av det fantastiske været da :nailbiting:
Skjønner godt at dere holder dere hjemme da, håper lille kommer seg fort! :) meg og frøkna går litt inn og ut, for det er så varmt :p må inn for å avkjøle oss :hilarious:
 
Skjønner godt at dere holder dere hjemme da, håper lille kommer seg fort! :) meg og frøkna går litt inn og ut, for det er så varmt :p må inn for å avkjøle oss :hilarious:

Takk, ja, det håper jeg også :)
Vondt å høre han surkle såpass. Synes faktisk han har blitt bedre utover dagen.
Ja, deilig det :joyful: Kose seg nå når man har fint vær:Heartred
 
Solkroken med kaffekopp. Det er en stund siden sist.
 
Takk, ja, det håper jeg også :)
Vondt å høre han surkle såpass. Synes faktisk han har blitt bedre utover dagen.
Ja, deilig det :joyful: Kose seg nå når man har fint vær:Heartred
Lillegutt her har også vært forkjølet, endelig bedre. Det surklet godt nedi systemet (følte jeg), men ingenting på lungene eller noe da vi var hos legen tidligere :) men det var ganske typisk at det hørtes verre ut for de små enn det egentlig er :)
 
Lillegutt her har også vært forkjølet, endelig bedre. Det surklet godt nedi systemet (følte jeg), men ingenting på lungene eller noe da vi var hos legen tidligere :) men det var ganske typisk at det hørtes verre ut for de små enn det egentlig er :)

Han har vært det forholdsvis lenge? Bra han er bedre nå!
Jeg mistenker også at det høres verre ut. Han her har Tracheomalasi også, så han høres konstant ut som en kaffetrakter. Så med litt rusk i tillegg så blir det så veldig mye lyd. :oops:
 
Back
Topp