Ja kjøpte slik at det kan vaskes. Tenkte å prøve meg på babynest..?Vask stoffet! Alltidda er det ferdig krympet og ferdig vridd [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja kjøpte slik at det kan vaskes. Tenkte å prøve meg på babynest..?Vask stoffet! Alltidda er det ferdig krympet og ferdig vridd [emoji14]
Har aldri sydd det, liker best å sy i stretchJa kjøpte slik at det kan vaskes. Tenkte å prøve meg på babynest..?
Jeg vasker ikke alltid.Noen som syr her? Jeg tok frem min men har ikke sydd siden 7klasse .Fikk aldri tid til å sy etter jeg kjøpte den...
Skal stoffet alltid vaskes først? Hva bør man sy først?
Thanks!
Regner bare jeg blir rimelig skuffet hvis jeg bruker laaang tid og krefter så burde jeg vasket det først. HeheheJeg vasker ikke alltid.
Liker å leve litt farlig.![]()
Hmmm. Skal prøve å lage en bukse med stretch i livet og . Men symaskinen bråker sånn. Billige greie så får aldri begynt når barna sover. Tips til litt stille symaskin?Har aldri sydd det, liker best å sy i stretchMen så at speiltvillingene hadde lagt ut en tutorial på babynest nå i løpet av de siste dagene
![]()
Har du en singer? Fly den ut vinduet!!Hmmm. Skal prøve å lage en bukse med stretch i livet og . Men symaskinen bråker sånn. Billige greie så får aldri begynt når barna sover. Tips til litt stille symaskin?
Det er en mulighet for det, ja. Jeg syr alltid en størrelse større enn det jeg tror, for da vet jeg at det passer.Regner bare jeg blir rimelig skuffet hvis jeg bruker laaang tid og krefter så burde jeg vasket det først. Hehehe
Enig angående singer! Jeg ga min bort på finn, med advarsel.Har du en singer? Fly den ut vinduet!!
Anbefaler Brother, elsker minhar en innov-is 55, men det finnes billigere varianter av den. Mange er fornøyde med janome også, men unngå for all del bernina (spesielt de du får hos stoff og stil) og singer...
husk å bruke stretchnål, og stretchsømpolyestertråd på bomullsjersey
![]()

Takk for råd! Jeg fikk en av mannen dagen før han reiste offshore men tror ikke han har peiling. Jeg ble helt sjokkert over at Jeg fikk symaskin. Synes ikke det var fortjent .Men tør ikke bruke den før jeg har fått råd om en som er stille, hvis ikke er det ikke poeng å ha symaskin.Har du en singer? Fly den ut vinduet!!
Anbefaler Brother, elsker minhar en innov-is 55, men det finnes billigere varianter av den. Mange er fornøyde med janome også, men unngå for all del bernina (spesielt de du får hos stoff og stil) og singer...
husk å bruke stretchnål, og stretchsømpolyestertråd på bomullsjersey
![]()
Har du mulighet til å bytte den anbefaler jeg VIRKELIG at du gjør det. Dårlig utstyr ødelegger virkelig gleden... hev min til fanden fort, og har nå en alt for dyr maskinpark på 3 maskiner [emoji14]Takk for råd! Jeg fikk en av mannen dagen før han reiste ogmffsjorr, men tror ikke han har peiling. Jeg ble helt sjokkert over at Jeg fikk symaskin. Synes ikke det var fortjent .Mem tør ikke bruke den før jeg har fått råd om en som er dtille, hvis ikke er det ikke poeng å ha symaskin.
Men den tror jeg er singer ..Kan jo bare bytte den og kjøpe annen..
Går ikke ann å ta bilde men den heter: Singer (nooooo!!!) Fashion Mate 3337..Har du mulighet til å bytte den anbefaler jeg VIRKELIG at du gjør det. Dårlig utstyr ødelegger virkelig gleden... hev min til fanden fort, og har nå en alt for dyr maskinpark på 3 maskiner [emoji14]
Bort med den!! Bråkete skranglekasser... Før i tida var Singer gull!! Så skulle de gjøre maskinene billigere... [emoji31]Går ikke ann å ta bilde men den heter: Singer (nooooo!!!) Fashion Mate 3337..
Vis vedlegget 256369
Vis vedlegget 256371
Vis vedlegget 256372
Da var hentesettet komplett, havskum pleddet ferdig og en lillesøsterromper akkurat kommet av pinnene [emoji4][emoji254] gleder meg masse til å fortsette nedover strikkelista mi nå [emoji1]
For ett nyyyyydelig teppe [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
Resten også da, men teppet var helt nydelig [emoji7]
Har endelig bestilt meg boka "Kjærlighet på pinner" og har store planer om å sløse litt penger på salget til garniusSånn bare fordi jeg syns jeg fortjener litt trøsteshopping
![]()
Enig angående singer! Jeg ga min bort på finn, med advarsel.
Min vanlige er en janome dc6030.![]()
Har du mulighet til å bytte den anbefaler jeg VIRKELIG at du gjør det. Dårlig utstyr ødelegger virkelig gleden... hev min til fanden fort, og har nå en alt for dyr maskinpark på 3 maskiner [emoji14]
Har endelig bestilt meg boka "Kjærlighet på pinner" og har store planer om å sløse litt penger på salget til garniusSånn bare fordi jeg syns jeg fortjener litt trøsteshopping
![]()