Mage? Synes den allerede?

*Frøkna*

Elsker forumet
Novemberlykke 2018
Magen min har plutselig fått en kul. [emoji15] dette er nummer to så den kommer kanskje fortere da? Noen med erfaring?

Jeg er straks i uke 12 og synes at magen min er blitt litt større, men tror kanskje det er oppblåsthet :P Har ikke gått opp i vekt, og spiser det samme som før, så det ville kanskje vært rart med en kul på meg allerede?

Magen min er mye lengre ut enn vanlig, er i uke 12 nå. Men har litt ekstra mage fra før, så ser egentlig bare tykk ut[emoji85][emoji28]men som sagt, den er lengre ut og det nytter ikke å prøve å holde den inn[emoji38][emoji38][emoji23]

Jepp, har fått kul på magen allerede. Er i uke 11 og med barn nr 4

Har alltid hatt «litt kul» på magen, men holdt jeg inn magen så så den flat ut med klær på iallefall haha... nå derimot? Klarer ikke holde den ikke, så ser egentlig bare litt lubben ut haha.:

Er 14+4 og har definitivt fått en liten kul. I tillegg til at magen generelt ser større ut, fordi innvoller og alt mulig blir presset oppover. Føler meg egentlig bare skikkelig dvask og utrent:hungover: Gleder meg til magen blir hardere, så det ikke er noen tvil om at det er gravid jeg er :wacky: Er min nummer to, da. Tror egentlig ikke magen er noe særlig større en på samme tidspunkt i forrige svangerskap..

Oh yes! Men tredje svangerskap og tvillinger:smiley-angelic002 Har lyst til å vente m å fortelle til etter ul i uke 14, men spørs om det går :happy8

Hehe ser fortsatt lubben ut med klær på[emoji23] gleder meg til i sommer når det er en skikkelig kul og ingen tvil på om det er mat eller en baby[emoji87]
Hahaha!! Føler liksom at du har den «kulen» fra langt nede, jeg er fremdeles «flat» over trusekanten, og kulen min begynner der valken har vært (og er) nå! Haha!

Haha åhja, her syntes den, men er tvillinger da [emoji85] Forrige graviditet tok det mye lenger tid før det ble synlig! dog med én da [emoji2] fikk si det til alle, er i uke 13+0, for er synlig og orker ikke gå å skjule det da det nesten ikke går. Så nyheten ble delt ut tidligere enn planlagt[emoji28]

Gratulerer med tvillinger :)
Haha åhja, her syntes den, men er tvillinger da [emoji85] Forrige graviditet tok det mye lenger tid før det ble synlig! dog med én da [emoji2] fikk si det til alle, er i uke 13+0, for er synlig og orker ikke gå å skjule det da det nesten ikke går. Så nyheten ble delt ut tidligere enn planlagt[emoji28]

Back
Topp