HeldigJeg har i alle fall fri.
Mannen og ungene også.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeldigJeg har i alle fall fri.
Mannen og ungene også.
God nattNei, da er det leggetid for meg.
![]()
Trøtt... God nattsnakkes i mai
![]()

Sov godtGod natt![]()
HeldigFri!![]()
Takk, det skal jeg. Er meldt fint vær, men må få gjort litt husarbeid ogsåHeldigNyt dagen❤
Det må den og! Det plager meg skikkelig at vi ikke fikk til ammingen denne gangen, men det viktigste er at lille går opp i vekt å har det bra.Ganske stor forskjell. Flasken må jo lages til og. Puppen kan bare brettes ut.
Jeg tenker litt sånn at det er for en periode om folk ikke forstår det så drit på..
Veksler her også fra dag til dag hvor mye jeg har. Kynnere skal ikke være vonde.Herregud jeg har helt sykt mye kynnere i dag! Hvordan vet jeg at det ikke er rier?
God natt!Nei, da er det leggetid for meg.
![]()
Ja er gla for man tjener litt ekstra på di dagene, det dumme er jo at man skatter jo såpass av det også da.. Så er jo ikke så mye i forskjell alikevell. Men dagene bruker jo å være roligere, men for meg i morgen blir det ikke rolig når jeg skal ha oppgave som en fagprøve for å forberede meg på det. Men det blir nok braJeg er i permisjon, men hadde hatt fri hvis ikke ja. Veldig kjekt med alle de ekstra fridagene, men kunne tenkt meg de pengene man får ved å jobbe de også[emoji28]
Veksler her også fra dag til dag hvor mye jeg har. Kynnere skal ikke være vonde.
God natt og sov godtNei, da er det leggetid for meg.
![]()
Det kjenner du[emoji6]Herregud jeg har helt sykt mye kynnere i dag! Hvordan vet jeg at det ikke er rier?
God natt, sov godtTrøtt... God nattsnakkes i mai
![]()
Det kjenner du[emoji6]
Nei, en dag merkes vel ikke, men flere gir vel utslag?!Ja er gla for man tjener litt ekstra på di dagene, det dumme er jo at man skatter jo såpass av det også da.. Så er jo ikke så mye i forskjell alikevell. Men dagene bruker jo å være roligere, men for meg i morgen blir det ikke rolig når jeg skal ha oppgave som en fagprøve for å forberede meg på det. Men det blir nok bra![]()
Er du langt på vei?De er ikke vonde, men sykt ubehagelige! Jeg kan nesten ikke røre meg uten å få kynnere
ja om man jobber alle røddagene i mai så merker man detNei, en dag merkes vel ikke, men flere gir vel utslag?!
Masse lykke til i morgen!
Kjenner meg veldig igjen i det du beskriver. Har hatt det lenge.. hvor langt er du på vei?De er ikke vonde, men sykt ubehagelige! Jeg kan nesten ikke røre meg uten å få kynnere