Skravletråd April

Ja føler egentlig alle høytidene blir det. Er jo bare 20 år, men føler liksom ikke det er noe stort med verken jul eller påske og sånne ting nå. Tror det blir mye bedre med barn inne i bilde[emoji173] Mye å glede seg til :)
Slik følte jeg det også! Og det har blitt mye bedre etter at jeg fikk barn[emoji173] ikke minst jula[emoji16]

Ja føler egentlig alle høytidene blir det. Er jo bare 20 år, men føler liksom ikke det er noe stort med verken jul eller påske og sånne ting nå. Tror det blir mye bedre med barn inne i bilde❤ Mye å glede seg til :)
Enig! Lenge siden det har vært barn nå i vår nære familie, så det blie veldig stas med høytidene igjen. Kjent det ikke har vært det samme de siste årene. Jeg er 23 år :)

Det er akkurat det. Jeg hadde planlagt keisersnitt denne gangen her, og fikk streng beskjed av jordmor at fødselen kunne starte før. Så det var best å dra hjem å pakke fødebaggen[emoji23] var da 2 uker til ks og jeg sa at jeg hadde god tid på å pakke den baggen enda.
Haha, typisk:hilarious:

Er i uke 32+5[emoji16][emoji173]️ takk! Pleier å gå over! Er bare veldig ubehagelig i blant
Så herlig! Jeg er bikker straks 24+6 nå. Dette er tvillinger da, så mister nok noen uker av å gå fullt til termin. Litt godt det da, kjenner jeg gleder meg til å møte jentene mine:happy: Bare de ikke kommer alt for tidlig, har mye angst for det..

God natt til dere som skal sove nå, blir ikke lenge til her heller :)

Så herlig! Jeg er bikker straks 24+6 nå. Dette er tvillinger da, så mister nok noen uker av å gå fullt til termin. Litt godt det da, kjenner jeg gleder meg til å møte jentene mine:happy: Bare de ikke kommer alt for tidlig, har mye angst for det..

Tvillinger ja! Sååå spennende!![emoji173]️

Vår kunne ikke få pølse eller kinamat

En ting er at hun de siste par årene var på fetterdusett diett (vi koste oss med å gi henne delta sticks og andre godbiter når det var klart at hun skulle avlives. De siste dagene fill hun mye kos)
Men den sensitive magen.... Hun krabba ei grillpølser den dagen vi fikk henne (hun var 7 år da) og hadde diaré i flere dager...
Pølser skal de vel helst ikke gå så hundene uansett

Det må den og! Det plager meg skikkelig at vi ikke fikk til ammingen denne gangen, men det viktigste er at lille går opp i vekt å har det bra.

Det er akkurat det, kun for en liten periode. Gjør det du synes er best for deg og barnet ditt også gjør andre det som er best for seg. Blir så oppgitt over at alle skal ha en mening om alt[emoji29]
Det blir barn av flaskebarn og, og som du sier det viktigste er vekta og trivselen.

Helt sant, jeg kan ikke huske at jeg hadde så mange meninger med mine venners barn..

Det blir barn av flaskebarn og, og som du sier det viktigste er vekta og trivselen.

Helt sant, jeg kan ikke huske at jeg hadde så mange meninger med mine venners barn..
Det gjør det[emoji4]

Kan ikke jeg huske at jeg hadde heller, i det minste sa jeg det ikke.

Back
Topp