Skravletråd April

Ja :) Får prøve iallefall. Blir godt og slippe unna 17.mai iallefall :) Det er en dag jeg ikke er noe særlig glad i siden vi ikke har barn enda. Blir sikkert morsomere allerede til neste år[emoji173]
Mange ting som blir kjekkere etter at man får barn. Som 17. mai feks[emoji4]

Går fort! Synes hele svangerskapet har gått veldig fort!
Ja, jeg tror jo at det vil gjøre det her også. er 7+4 når klokken vikker 00:00. Å denne tida av året går jo veldig fort, kan jo hende når man går fra høst til vinteren igjen går tiden litt sakte. Men så igjen går desember mnd veldig fort så regner med at bare plutselig var tiden inne og jeg ligger på føden og skal ha mitt første barn❤

Ja, jeg tror jo at det vil gjøre det her også. er 7+4 når klokken vikker 00:00. Å denne tida av året går jo veldig fort, kan jo hende når man går fra høst til vinteren igjen går tiden litt sakte. Men så igjen går desember mnd veldig fort så regner med at bare plutselig var tiden inne og jeg ligger på føden og skal ha mitt første barn[emoji173]

Du har en spennende tid foran deg da![emoji173]️ så gøy når man kjenner liv og ser magen vokse[emoji4] lykketil!

Mange ting som blir kjekkere etter at man får barn. Som 17. mai feks[emoji4]
Ja føler egentlig alle høytidene blir det. Er jo bare 20 år, men føler liksom ikke det er noe stort med verken jul eller påske og sånne ting nå. Tror det blir mye bedre med barn inne i bilde❤ Mye å glede seg til :)

Okei! Skal huske det når det nærmer seg. Blir mest sannsynlig satt igang. Men man vet jo aldri når en fødsel kan starte
Det er akkurat det. Jeg hadde planlagt keisersnitt denne gangen her, og fikk streng beskjed av jordmor at fødselen kunne starte før. Så det var best å dra hjem å pakke fødebaggen[emoji23] var da 2 uker til ks og jeg sa at jeg hadde god tid på å pakke den baggen enda.

Back
Topp