Skravletråd uke 17!

Hvordan er det forresten med sexlysten til dere andre nå om det er lov å spørre? Jeg hadde økt sexlyst de første to ukene av graviditeten men siden har den bare dalt i takt med uvelheten og kvalmen :( Synes det er litt kjipt, men håper ikke det kommer til å vedvare gjennom hele graviditeten da
Her er den ikke så mye sexlyst heller.
 
Uff, haha, stakkars deg! Er du så uggen hver dag? Her har vi nettopp vært på tivoli med minstemann og nå er det straks klart for tacokveld her i huset, mannen lager siden jeg blirt fortere sliten nå :)

Hver eneste kveld i det siste.. kun på kvelden da. Det overlever jeg ;)

Tivoli er gøy, håper dere har hatt en fin dag :)
Deilig å bare vente på middagen :) Godt han tar vare på deg! :)
 
Jepp, kjenner meg igjen der ja.. :( Jeg blødde alltid etter samleie fra uke 14 og utover i forrige svangerskap. Ble jo like redd hver bidige gang og valgte å få sjekket opp blødningene uansett, selv om årsaken var ganske tydelig. Men man blir jo litt småfrynsete av sånt, og det er jo aldri gøy å blø!
Huff ja, nei jeg kjenner frykten på det ja :eek: :( Det er jo ikke nå morsomt og blø, skjønner jo at noen ganger er det uskyldig, men når jeg tenker blod under svangerskap så tenker jeg automatisk noe er galt. Men tror det har litt fra oppveksten min å jør også. Var borti mye rart når det kom til svangerskap til de nærmeste rundt meg :/
 
Hvordan er det forresten med sexlysten til dere andre nå om det er lov å spørre? Jeg hadde økt sexlyst de første to ukene av graviditeten men siden har den bare dalt i takt med uvelheten og kvalmen :( Synes det er litt kjipt, men håper ikke det kommer til å vedvare gjennom hele graviditeten da

Jeg har gått å lurt på om jeg skulle spørre om det samme ;)

Her er det helt tørke, trøtt og sliten når jeg legger meg. Og når jeg våkner så må jeg så tisse at jeg bare spretter opp og orker ikke legge meg igjen.
Tenker det er frustrerende for mannen her, fra intens prøving, annenhver dag til ingenting.. hehe
 
Blæh... jeg er så trøtt..
Også har jeg sagt til ei venninne at jeg skal komme ned til henne en tur i kveld. Det blir nok veldig koselig. Men jeg vil bare sove.
De skal sikkert drikke og ut på byen, noe vi alltid har gjort hver gang vi har møttes på lørdagskveldene.. Så nå tenker jeg det kommer endel spørsmål, nå som jeg ikke tar et glass vin. Har egentlig ikke noe lyst til å fortelle noe enda..
 
Blæh... jeg er så trøtt..
Også har jeg sagt til ei venninne at jeg skal komme ned til henne en tur i kveld. Det blir nok veldig koselig. Men jeg vil bare sove.
De skal sikkert drikke og ut på byen, noe vi alltid har gjort hver gang vi har møttes på lørdagskveldene.. Så nå tenker jeg det kommer endel spørsmål, nå som jeg ikke tar et glass vin. Har egentlig ikke noe lyst til å fortelle noe enda..
Huff, er ikke enkelt det der :eek:
Kan du ikke ta med deg noe eget som ligner på vin eller noe? :eek: Eller bare si at du er ikke helt i form for å drikke.
 
Noen som vet hvordan man bytter til nytt profilbilde? :eek: Vil ha sånn bitemoji som profilbilde, men jeg får ikke til.. har prøvd både i appen og i nettleser :eek: Kjenner jeg blir helt gal av meg selv..
 
Noen som vet hvordan man bytter til nytt profilbilde? :eek: Vil ha sånn bitemoji som profilbilde, men jeg får ikke til.. har prøvd både i appen og i nettleser :eek: Kjenner jeg blir helt gal av meg selv..
Jeg gikk bare inn på profilen min og trykket på bildet. Da fikk jeg spørsmål om jeg ville tillate at bv forum fikk tilgang til bildene mine. Trykket tillat. Trykket på bildet en gang til og da fikk jeg opp om jeg ville bruke bilde fra kamera eller galleri.

Dette et android da, aner ikke på iPhone eller på nett.

Om dette var forståelig [emoji4]
 
Blæh... jeg er så trøtt..
Også har jeg sagt til ei venninne at jeg skal komme ned til henne en tur i kveld. Det blir nok veldig koselig. Men jeg vil bare sove.
De skal sikkert drikke og ut på byen, noe vi alltid har gjort hver gang vi har møttes på lørdagskveldene.. Så nå tenker jeg det kommer endel spørsmål, nå som jeg ikke tar et glass vin. Har egentlig ikke noe lyst til å fortelle noe enda..

Du kan godt få ta min lurehistorie ;) Bare si at du går på diflucan mot soppinfeksjon og at du derfor ikke kan drikke før kuren er overstått :) Eller si at du allikevel ikke er i form (at du går og brygger på noe; du gjør jo forsåvidt også det!;)) sånn at du bare vil ligge utslått på sofan resten av kvelden?
 
Noen som vet hvordan man bytter til nytt profilbilde? :eek: Vil ha sånn bitemoji som profilbilde, men jeg får ikke til.. har prøvd både i appen og i nettleser :eek: Kjenner jeg blir helt gal av meg selv..

Trykk på brukernavnet ditt på dem linja helt øverst (i nettleseren)
Så trykker du på avatar. Så kan du laste opp nytt.
 
Blæh... jeg er så trøtt..
Også har jeg sagt til ei venninne at jeg skal komme ned til henne en tur i kveld. Det blir nok veldig koselig. Men jeg vil bare sove.
De skal sikkert drikke og ut på byen, noe vi alltid har gjort hver gang vi har møttes på lørdagskveldene.. Så nå tenker jeg det kommer endel spørsmål, nå som jeg ikke tar et glass vin. Har egentlig ikke noe lyst til å fortelle noe enda..

Her må jeg også tisse hele tiden, og særlig etter at jeg har lagt meg! :shifty: Må opp mellom 4-5 ganger ila ei natt for å tisse. Er det normalt?
 
Du kan godt få ta min lurehistorie ;) Bare si at du går på diflucan mot soppinfeksjon og at du derfor ikke kan drikke før kuren er overstått :) Eller si at du allikevel ikke er i form (at du går og brygger på noe; du gjør jo forsåvidt også det!;)) sånn at du bare vil ligge utslått på sofan resten av kvelden?

Det var lurt! :) Takk :)
 
Noen som har kjøpt sånn gravid belte til å bruke i bil? Når begynner man og bruke de lissom? Jeg fikk av venninna mi men aner ikke om jeg skal vente til man får mage med å bruke den
 
Oppdaget nettopp at 4-åringen har vært og forsynt seg litt av fruktfatet.... :sour:
 

Vedlegg

  • 86681D3C-5AD7-4DB5-9115-A0D3715C7216.jpeg
    86681D3C-5AD7-4DB5-9115-A0D3715C7216.jpeg
    165,7 KB · Visninger: 10
Back
Topp