Klagetråd

Villrosa

Elsker forumet
Septembergull'17
Januarlykke 2019
Selv om vi har mye å glede oss over, er det godt å klage litt også ;)
 
Lei av å være oppblåst [emoji85]
 
Har hatt en tett og syk 3-åring i sengen i natt, så har sovet dårlig... at en så liten kar kan ta så stor plass :joyful: er litt ekstra trøtt og sliten i dag kan du si!
 
Siiiiiiinnsykt kvalm...!!! :yuck::wtf: JA, det er blanda følelser, fordi det er betryggende også på en måte :Heartred, men fytti så slitsomt :sleep011:sleep011
 
Hatt veldig vondt i magen i natt. Skikkelig mens lignende kramper, kaldsvettet osv. Var sikker på at jeg skulle våkne opp med blod i trusa. Heldigvis ikke gjort det, men spotter litt i dag, så har dårlig følelse.[emoji853]
 
Hatt veldig vondt i magen i natt. Skikkelig mens lignende kramper, kaldsvettet osv. Var sikker på at jeg skulle våkne opp med blod i trusa. Heldigvis ikke gjort det, men spotter litt i dag, så har dårlig følelse.[emoji853]
Krysser fingrene for at alt er bra:Heartred
 
Hatt veldig vondt i magen i natt. Skikkelig mens lignende kramper, kaldsvettet osv. Var sikker på at jeg skulle våkne opp med blod i trusa. Heldigvis ikke gjort det, men spotter litt i dag, så har dårlig følelse.[emoji853]

Håper alt er bra! :Heartpink
 
Hvordan går det med deg?

Fortsatt ikke kommet friskt blod, så det er jo bra. Men kommer litt brunt [emoji51] Har ikke så vondt som i natt heldigvis, men føler meg ikke helt i form.
Meen, guttungen i huset blir tre år i dag, så snart kommer hele slekten på besøk [emoji849][emoji28]Prøver derfor å fokusere på det. Graviditeten går som den går uansett[emoji849]
 
Fortsatt ikke kommet friskt blod, så det er jo bra. Men kommer litt brunt [emoji51] Har ikke så vondt som i natt heldigvis, men føler meg ikke helt i form.
Meen, guttungen i huset blir tre år i dag, så snart kommer hele slekten på besøk [emoji849][emoji28]Prøver derfor å fokusere på det. Graviditeten går som den går uansett[emoji849]
Kanskje godt å ha noe annet å ha fokus på:Heartred gratulerer med 3åringen :) og krysser fingrene for deg videre:Heartred
 
Noen andre som har en del murringer i nedre del av mage? [emoji28] gjør ikke direkte vondt, men ganske ubehagelig er det jo [emoji85] ikke noe spotting eller blod, bare murringer [emoji5]
 
Noen andre som har en del murringer i nedre del av mage? [emoji28] gjør ikke direkte vondt, men ganske ubehagelig er det jo [emoji85] ikke noe spotting eller blod, bare murringer [emoji5]

Ja jeg har. Synes jeg kjenner det igjen fra forrige graviditet (som gikk bra), så prøver å nyte det. Hos meg kjennes det som ligamentsmerter, mest på en side. Innimelllom slår tanken om exu meg, men ignorerer det alternativet.
 
Ja jeg har. Synes jeg kjenner det igjen fra forrige graviditet (som gikk bra), så prøver å nyte det. Hos meg kjennes det som ligamentsmerter, mest på en side. Innimelllom slår tanken om exu meg, men ignorerer det alternativet.

Jeg hadde en del smerter da jeg mistet i mars, men dette føles ikke på langt nær så vondt dette er mer sånnein irritasjon og blandet med litt oppblåst [emoji85]

Håper bare ikke at dette ender som ny SA [emoji85]
 
Noen andre som har en del murringer i nedre del av mage? [emoji28] gjør ikke direkte vondt, men ganske ubehagelig er det jo [emoji85] ikke noe spotting eller blod, bare murringer [emoji5]
Ja, har mye vondt i magen og nedre del av ryggen. Husker jeg hadde mye vondt i magen sist, men ikke at det var så ille. Har lyst til å ta paracet, men holder ut:bored:
 
Back
Topp