Gratis babypakker... :O

Hentet min siste babypakke fra kiwi i dag. Synes den var skuffende i forhold til de andre og hva jeg fikk i pakken fra kiwi for 2 år siden. Pakken innholdt 1 pk bleier fra lille go', libresse bind, en liten pk våtservietter og skje fra lille go'. Men asså; glad for alt som er gratis jeg så :p :D
 
Hentet min siste babypakke fra kiwi i dag. Synes den var skuffende i forhold til de andre og hva jeg fikk i pakken fra kiwi for 2 år siden. Pakken innholdt 1 pk bleier fra lille go', libresse bind, en liten pk våtservietter og skje fra lille go'. Men asså; glad for alt som er gratis jeg så :p :D

Rart at kiwi-pakkene varierer slik. Vi fikk eska helt full. Husker ikke alt som var oppi, men var mye mer enn det du fikk [emoji848]
 
Glemmer hele tiden at jeg skal hente på Rema... Irr!!
Jeg fikk en ekstra fra apoteket. Ei venninna som fiksa til babyshoweren... og den likte jeg veldig godt...
 
Hei! Har hørt at Kiwi sin hadde med en stelleveske før, men at den ikke er med i pakka lenger. Noen som vet hva de har istedenfor???

Har hentet fra Kiwi nå[emoji1303] Fornøyd[emoji1308]

Var: våtservietter x2 (Lille Go og Libero), bleier x2 (Lille Go og Libero), Libresse bind og truseinnlegg, Libero ammeinnlegg og Lille Go biteringer.
 
Back
Topp