Gratis babypakker... :O

Var innom Kiwi på tirsdag (1,5t å kjøre frå der eg bur, så tok det på veg til noko anna) men dei var sjølvklart tomme [emoji849] Så må prøve igjen ein annan gong eg er forbi [emoji12] svigermor jobbar på Rema så eg satsar på ho fiksar den [emoji23][emoji106]
 
Men den fra apotek 1, er det noen her som har fått den selvom det ikke er med 1.babyen? Jeg fikk ikke registrert meg på den fordi mitt navn hadde vært registrert før...
 
Men den fra apotek 1, er det noen her som har fått den selvom det ikke er med 1.babyen? Jeg fikk ikke registrert meg på den fordi mitt navn hadde vært registrert før...

Eg har fått henta den no med nr 2 [emoji4]
 
Hentet fra Apotek1 i dag, tredje barn. Synes pakkene har tatt seg opp siden førstemann kom i 2013. Flere nyttige ting og færre prøver på kremer og reklame. Skal hente de andre neste uke[emoji4]
 
Gleder meg til å hente jeg også! :D Føler nok jeg enda ikke er synlig langt nok på vei at jeg kan "jukse" enda xD haha :p men soon :D
 
Hei! Har hørt at Kiwi sin hadde med en stelleveske før, men at den ikke er med i pakka lenger. Noen som vet hva de har istedenfor???
 
Hei! Har hørt at Kiwi sin hadde med en stelleveske før, men at den ikke er med i pakka lenger. Noen som vet hva de har istedenfor???

Kiwi sin var minst i synes jeg... bleie. Bind og våtservietter
 
Kiwi sin var minst i synes jeg... bleie. Bind og våtservietter
Fikk endel i min kiwi-pakke;
Lillego bleier, Libero-bleier, Libresse bind, Libresse truseinnlegg, Libero våtservietter, Lillego våtservietter, 2 skjeer fra Lillego og noe mer jeg ikke husker i farten. Men én venninne av meg fikk 1 pk bleier, 1 pk bind og 1 pk våtservietter i sin, så hun sendte mail til kiwi og klaget. Trolig har de ikke pakket alt nedi, eller så har noen forsynt seg....

Hun fikk et gavekort på 100,- som kompensasjon da [emoji106]
 
Hei! Har hørt at Kiwi sin hadde med en stelleveske før, men at den ikke er med i pakka lenger. Noen som vet hva de har istedenfor???

Jeg fikk med den stelleveska (og den var helt ok, ikke noe mer :p ), og oppi der var det en pk Libresse, 2 pk våtservietter (Lillego og Libero) prøve-pk med 2 Libero-ammeinnlegg, 2 Lillego-skjeer, Lillego-bleieposer og Lillego-bleier.
 
Fikk endel i min kiwi-pakke;
Lillego bleier, Libero-bleier, Libresse bind, Libresse truseinnlegg, Libero våtservietter, Lillego våtservietter, 2 skjeer fra Lillego og noe mer jeg ikke husker i farten. Men én venninne av meg fikk 1 pk bleier, 1 pk bind og 1 pk våtservietter i sin, så hun sendte mail til kiwi og klaget. Trolig har de ikke pakket alt nedi, eller så har noen forsynt seg....

Hun fikk et gavekort på 100,- som kompensasjon da [emoji106]
Jeg fikk samme som venninna di. Men klager ikke [emoji1][emoji1]
 
Back
Topp