Gratis babypakker... :O

En tråd i 'Mai 2018' startet av Fucoc, 8 Feb 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mammaheks Forelsket i forumet

Heisann!
    Noen som har fått pakker fra http://babypakker.no/ ??
    Da jeg gikk gravid med de to andre fikk jeg babypakker fra Rimi :3 men de er jo sagablott siden den gangen. Vet ikke om disse pakkene er noe å ha, men tenker at jeg skal kikke på dem ^.^

• Liker Liker x 1
  2. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Mailykke 2018 Himmelbarn Februarbarna 2020

Jeg skal hente på lørdag fra apotek 1, kiwi og rema 1000. Spent på hva som er i de. Men finner ikke flere som man kan hente i butikk uten om bleiebøtte.

3. snippsnappsnuppa Gift med forumet Mailykke 2018 Himmelbarn *Aprilbaby 2018*

Har henta fra Kiwi, Rema og Apotek 1. Var mye bleier, kluter, smokker osv denne gangen. Bedre enn for fem år siden syns jeg. Får bruk for det meste tror jeg.

• Liker Liker x 1
  4. Snorkfrøkna_90 Elsker forumet Mailykke 2018 Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Jeg har tenkt å hente, men får ikke hentet riktig ennå, da det ikke må være mer enn tre mnd. igjen til termin. Og det er faktisk i morgen kom jeg til å tenke på nå[emoji16]

5. Sissie Glad i forumet Marsboere 2020 Mailykke 2018 Assistert-jentene

Jeg har hentet fra Kiwi og Apotek1. Skal innom Rema og hente pakke derfra i dag! Kjekke pakker med litt ulikt innhold og prøver.

6. snippsnappsnuppa Gift med forumet Mailykke 2018 Himmelbarn *Aprilbaby 2018*

Me har juksa litt [emoji6][emoji85]

• Liker Liker x 2
  7. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Mailykke 2018 Himmelbarn Februarbarna 2020

Jeg også har juksa[emoji39][emoji13]

• Liker Liker x 1
  8. snippsnappsnuppa Gift med forumet Mailykke 2018 Himmelbarn *Aprilbaby 2018*

Godt vi er flere [emoji23] fireåringen (som aldri tok smokk) stakk av med smokkene, må huske å gjemme dem så han ikke begynner nå [emoji14]

• Liker Liker x 1
    • Morsom Morsom x 1
  9. Jeanniiie91 Betatt av forumet Sommerfuglene

Jeg også [emoji23]

• Liker Liker x 3
  10. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Mailykke 2018 Himmelbarn Februarbarna 2020

IMG_8056.JPG
    Dette var innholdet i gratispakkene fra kiwi og apotek 1. Ikke hentet rema 1000 sin ennå.

• Liker Liker x 6
  11. Ballettien Glad i forumet Mailykke 2018

Så veldig grei ut de da :) så får man prøvd litt forskjellige type bleier f.eks.

• Liker Liker x 1
  12. Mammaheks Forelsket i forumet

Ikke dårlig med innhold :D

• Liker Liker x 1
  13. tbergm gutt desember 2013 Mailykke 2018

Jeg også ble nysgjerrig å jukset litt på dato. Bra med gratis - godt å ha bleier til starten. Liker Apotek1 sin best. Fikk gratis viaplay i 2 mnd også. Står brukes før desember 2017 men funker enda.

• Liker Liker x 1
  14. tbergm gutt desember 2013 Mailykke 2018

Det jeg syntes var bedre Nå, var at det ikke var så mye kremer/såper osv. Små barn skal jo ikke ha så mye av det og mye jeg fikk var parfymer osv også i. Så liker at det er mer naturlige produkter alle kanskje kan bruke.

• Liker Liker x 1
  15. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Mailykke 2018 Himmelbarn Februarbarna 2020

Ja har ikke brukt den Viaplay koden siden det sto at den var utgått, men får prøve siden den gikk hos deg. Ja er veldig for lyd med innholdet. Bra og ha litt forskjellige bleier å prøve seg frem på også. Og litt til mor med bind etc. Gleder meg til å hente rema 1000 sin, håper den er like bra.

16. tbergm gutt desember 2013 Mailykke 2018

Vi prøvde den i stad å gikk inn.
    Rema sin var også grei - mer bleier, tørservieter og våtservietter. En veldig stor body og en shampo/såpe. Alltid greit å ha. Brukte bare tørservieter hjemme og kun våtservietter på tur med storebror.

• Liker Liker x 1
  17. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Mailykke 2018 Himmelbarn Februarbarna 2020

Mer bleier er bra[emoji1305][emoji1305] ja våtservietter er jo perfekt i bilen og på tur. Sparer nok de[emoji4]

18. Så jo kjempefine ut disse da:) Kjekt med gratispakkene :)

• Liker Liker x 1
  19. Spiren2018 Glad i forumet Mailykke 2018

Tar dere kontakt med betjeningen i kassen når dere henter ut pakker i matbutikken ?

• Liker Liker x 1
  20. Håpefull☺️ Glad i forumet Mailykke 2018 Augustbarna 2021

Det var det jeg gjorde i alle fall :) på rema1000 måtte jeg vise mailen med hentedato, på kiwi betalte jeg varene jeg kjøpte med kortet som jeg har registrert trumf på :)

• Liker Liker x 1

Del denne siden