Oss testetøser imellom

Går så sakte :(
(Litt annerledes innlegg i denne tråden men)
Vil den skal forsvinne.... tror dere den er borte om en uke?

Har du målt hcg hos legen?

Har du målt hcg hos legen?
nei,ikke siden før jeg fikk cytotec tablettene.. Regner ikke med jeg skal det..? Venter på kontroll til sjekk om alt er kommet ut :)

nei,ikke siden før jeg fikk cytotec tablettene.. Regner ikke med jeg skal det..? Venter på kontroll til sjekk om alt er kommet ut :)
Bare tenker siden testene fortsatt er positive.. men da jeg mistet for 12 år siden, så testet jeg ikke etter at jeg mistet. Så vet derfor ikke hvor lenge det er normalt å ha positive tester etter en sa.
Skulle dere ikke vente en mens?.

Bare tenker siden testene fortsatt er positive.. men da jeg mistet for 12 år siden, så testet jeg ikke etter at jeg mistet. Så vet derfor ikke hvor lenge det er normalt å ha positive tester etter en sa.
Skulle dere ikke vente en mens?.
Joda,vi skal fortsatt det, det er bare kontrollfriken i meg som er nødt til å vite ... Jeg klarer ikke å ikke vite hva som skjer...
Så jeg vil gjerne vite når hCG er ute og når EL er... bare for å kunne se for meg en tidslinje på hva som kan skje nå... :)

Jeg har lest om at hCG kan være i kroppen LENGE.. men om det ikke er utav kroppen innen 4 uker så bør man kontakte lege for eventuelle rester...

Ja regelmessig sex og null peiling på når el evt har vært [emoji23] men tror ikke på det før neste test viser samme. Har blitt lurt av mange nå
Tester du i kveld? Eller klarer du vente til i måren??? Eg hadde nok gjort begge deler :laughing025

Er så skuffa og i dag kom det en tåre på badet her[emoji22] skjønner ikke hvordan man kan få en svak positiv og negativ dagen etter[emoji20] nå blir det teste stopp her.
IMG_3558.JPG

Er så skuffa og i dag kom det en tåre på badet her[emoji22] skjønner ikke hvordan man kan få en svak positiv og negativ dagen etter[emoji20] nå blir det teste stopp her.
Vis vedlegget 254339
:( det burde ikke være mulig. Men er testen på bilde tørket?? Den i går var jo så synlig! Jeg håper det er dagens test det er noe feil med jeg altså!

Svake tester 2 dager på rad? Skal det være stigning på testene hver dag i begynnelsen?
Har tatt CB pluss som er ganske så svak både i går of i dag.
Så har jeg testet med babyplan sine 25 mlu test som også er super svak.
Kjente jeg gikk rett i kjelleren i dag da jeg testet og det var null forskjell fra i går. Skal sies at jeg testet i går ettermiddag og nå.

Ikke forskjell på mine de første dagene, etter hva jeg har sett er det nok veldig vanlig. :-)

Back
Topp