Smule
Elsker forumet
Ja, det tenker jeg også. Så da håper jeg ikke det er noen lurerierOi, oi! Dette ser veldig bra ut! Sterk strek til å være 9 dpo da!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det tenker jeg også. Så da håper jeg ikke det er noen lurerierOi, oi! Dette ser veldig bra ut! Sterk strek til å være 9 dpo da!![]()

Ja, det må de!Gratulerer! Håper spirene våre sitter!!

når hadde du el?De er blenda [emoji106]
Ja, det tenker jeg også. Så da håper jeg ikke det er noen lurerier![]()
Vis vedlegget 253848
Dagens test på IKM. Mener å huske fra forrige svangerskap at jeg aldri har fått positiv test før godt over IKM. Symptomer har jeg i massevis. Og håper virkelig spiren sitter denne PP. Selvom det ikke sees på bildet har jeg en antydning til strek på denne.
#Håper!
Gratulerer!!Tok denne nå, ikke på morgenurin... streken kom med én gang! Kjenner jeg er litt slikakkurat nå.. 9DPO, var forberedt på å nistirre på en blendahvit test, og så bare, wow!
Vis vedlegget 253865 Vis vedlegget 253866
GratulererTok denne nå, ikke på morgenurin... streken kom med én gang! Kjenner jeg er litt slikakkurat nå.. 9DPO, var forberedt på å nistirre på en blendahvit test, og så bare, wow!
Vis vedlegget 253865 Vis vedlegget 253866
Jeg er ikke helt sikker på når EL var fordi testene kom i posten lenge etterpå. Men kalenderen jeg bruker sier 7 april, jeg tror kanskje det var 8april. Sjekket noen ulike terminkalkulatorer og får 1 og 2januar med utgangspunkt i første dag av mens. Så da blir det vel nyttårsaften da [emoji106][emoji23]Ja, det må de! [emoji813]pink
Nesten litt vanskelig å bite hvilken terminutregning man skal forholde seg til.. jeg satser på en termin i januar jeg ogsånår hadde du el?
Jeg er ikke helt sikker på når EL var fordi testene kom i posten lenge etterpå. Men kalenderen jeg bruker sier 7 april, jeg tror kanskje det var 8april. Sjekket noen ulike terminkalkulatorer og får 1 og 2januar med utgangspunkt i første dag av mens. Så da blir det vel nyttårsaften da [emoji106][emoji23]
Termindato havner på 40+3, det er den planen «e-snurra» Norge går etter.Alle beregner jo forskjellig, der jeg har sett nå, har det vært 40+0, men lurer på om jeg har pleid å beregne 40+2 eller 3 før, så blir nok i januar jeg også![]()
Det var slik det var jaTermindato havner på 40+3, det er den planen «e-snurra» Norge går etter.

OIIII!!! Se der!!! Kan det være mulig ?!????????? Det der er IIKKKE SKYGGESTRKE!!!\$\\$Wtf!! Nå skjønner jeg ingenting her jeg sitter[emoji33][emoji33] dette kan ikke stemme?
Vis vedlegget 254138
Litt ivrig der ja haha
Wtf!! Nå skjønner jeg ingenting her jeg sitter[emoji33][emoji33] dette kan ikke stemme?
Vis vedlegget 254138
Wohoooo. Måtte streken bli sterkere.Wtf!! Nå skjønner jeg ingenting her jeg sitter[emoji33][emoji33] dette kan ikke stemme?
Vis vedlegget 254138