Flere strikkere her?

Jeg bestilte garn til en nyfødt dress i dag.. tidlig ute, men tenker; jeg kan jo evt gi den bort.
Og ikke bare det...men jeg bestilte ikke kjønnsnøytral farge :p
 
Jeg bestilte garn til en nyfødt dress i dag.. tidlig ute, men tenker; jeg kan jo evt gi den bort.
Og ikke bare det...men jeg bestilte ikke kjønnsnøytral farge :p


Du er sikker på hva du får? :)
 
Nå har jeg lagt opp til en til ankers kyse fra petiteknit.no i fargen rust :) Har strikket en del slike nå, men de er så gøy og strikke og så fine <3
 
Eg er veldig glad i petite knit, knitting for Olive, og paelas. Klompelompe har mye fint og så blir det mye forskjellige farger. Ikkje bare rosa og lilla og blått. Blir det gutt kommer eg til å kombinere okergul, hvitt, grått, lyseblå og mørkeblå som hoved farger. Okergul, hvitt, grått, lyserosa, mørk rosa, og lilla/lyng.

Altfor mye fint! Eg har strikket meg opp et bittelite lager - så nå blir det MYE fremover som kam brukes til begge kjønn!
 
Flinke dere alle er! :) leste overskriften til tråden litt fort, og trodde med en gang det stod: er det flere strippere her? :hilarious:
stussa litt på det altså.

Skal begynne å strikke til lille etter UL hvis alt er bra [emoji173]️

Hahaha [emoji23]
 
Eg tenke å strikke ferdig vognteppet som eg begynte på for snart tre år sida då ein kollega blei gravid (og som eg var såååæ treg å fullføre at ungen vaks ut av vogna) :laughing025
Så då får eg håpe at mamma har rett i sine antagelsa at eg får gutt sida det var blått det vognteppet. Kjem nok te å bruk det uansett, men hadde vore litt kjekt med farge/kjønnsklaff ☺️
Ellers så siklar eg på klompelompe ting og tang som eg skal strikke i nøytrale fargar ☺️
Er flink på å starte prosjekt men og flink å gi meg når ting buttar litt i mot ☺️
 
Godt i gang med babydress, men får ikke lastet opp bilde . ..
 
Har veldig lyst til å begynne å strikke igjen :) Men det må være sånn går-av-seg-selv-uten-å-tenke strikking siden jeg vil se på serier samtidig hehe :)
 
Back
Topp