Vis vedlegget 253307
Nå mangler bare kysa til hentesettet til lillesøster[emoji254] også må jeg strikke et par gode tøfler å legge med [emoji4]
Nåååh, blir søtt med en liten inni der [emoji1303]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 253307
Nå mangler bare kysa til hentesettet til lillesøster[emoji254] også må jeg strikke et par gode tøfler å legge med [emoji4]
Nåååh, blir søtt med en liten inni der [emoji1303]
Vis vedlegget 253307
Det gjorde jeg ogsåFlinkis! Jeg er nær ved å drepe mønsteret til putty-jakka. Ser veldig ok lett ut, men økninger fra vrangen direkte etter en vrang stripe i rettstrikk, er vanskelig å få fint... tar med friheter og forskyver økningen til en annen omgang... [emoji56]

Håper bare det passer, syns det ser så ufattelig lite ut[emoji28]
Irriterer meg forsåvidt grønn på at jeg har greid å strikke knappehullene på feil side[emoji29] la ikke merke til det før jeg var på siste knappehull, og orket da ikke å rekke opp hele jakka...
Er djevellue ok å strikke for en som ikke har strikket så mye før?
Veldig grei å strikke, ja. Det klarer du fint.Er djevellue ok å strikke for en som ikke har strikket så mye før?
Det klarer du fint. De kan strikkes i ulike retninger, så du finner garantert en oppskrift som er snill. [emoji1303]
Absolutt.
Ja, veldig![]()
Takk for svar, kjenner jeg ble litt optimistisk nå.Veldig grei å strikke, ja. Det klarer du fint.![]()
Jeg har ikke strikket en eneste maske i dag, hva skjer???![]()

Glemt å fylle drivstoff på pinnemotorene?
Det er meg ja!Veldig fin. Insta? Hvem? Eller du som har strikket, kanskje?
Oppskrift fra Olines mor, eller anordicknittingtale heter hun gjerne nå Det er meg ja!Oppskrift fra Olines mor, eller anordicknittingtale heter hun gjerne nå
![]()