Yes! Da var Lillans prinsessbyxor ferdig. Har garn til en til i en størrelse større, i grått. Strikke den med en gang eller ta noe annet i mellom? Hmmm ...
Vis vedlegget 252934
Vis vedlegget 252935
Fin den ble
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes! Da var Lillans prinsessbyxor ferdig. Har garn til en til i en størrelse større, i grått. Strikke den med en gang eller ta noe annet i mellom? Hmmm ...
Vis vedlegget 252934
Vis vedlegget 252935
Kjempefint [emoji7] hvilken mønster er dette?
Ta noe annet i mellom! Det er jo så stas å begynne på noe helt nyttYes! Da var Lillans prinsessbyxor ferdig. Har garn til en til i en størrelse større, i grått. Strikke den med en gang eller ta noe annet i mellom? Hmmm ...
Vis vedlegget 252934
Vis vedlegget 252935
Fin den ble![]()
Ta noe annet i mellom! Det er jo så stas å begynne på noe helt nyttHer er jeg i gang med en hullmønstret kortbukse fra tiddelibomstrikk. Trengte noe på litt tykkere pinner etter mye strikk på pinne 2 og 2,5
![]()
Vis vedlegget 252934
Vis vedlegget 252935
Nå kjører de 35% rabatt på mye garn fra Dale, på strikkemekka.no [emoji1] Blant annet på lerke, for de som ønsker å fylle opp garnlagret sitt[emoji28]
Samme her, men trenger jo virkelig ikke mer garnHar sitter og fylt kurven noen ganger allerede

Fant en gratis oppskrift, men liker ikke festinga på den.Denne har jeg lyst til å lære! Vet ikke om jeg "tør" å kjøpe engelsk oppskrift da, kan jo ikke lese norske engang...
![]()
Vil du ha med hals eller snorer?Fant en gratis oppskrift, men liker ikke festinga på den.![]()
Hvis jeg bare hadde hatt peiling kunne jeg kanskje kombinert to oppskrifter? https://blog.etsy.com/en/how-tuesday-make-a-stella-pixie-hat/