Håndarbeid

Lettvintbukse. Den ligger på ravlery :)

Yes! Da var Lillans prinsessbyxor ferdig. Har garn til en til i en størrelse større, i grått. Strikke den med en gang eller ta noe annet i mellom? Hmmm ...

Vis vedlegget 252934
Vis vedlegget 252935
Ta noe annet i mellom! Det er jo så stas å begynne på noe helt nytt :D Her er jeg i gang med en hullmønstret kortbukse fra tiddelibomstrikk. Trengte noe på litt tykkere pinner etter mye strikk på pinne 2 og 2,5 :rolleyes:

Takk takk!

Ta noe annet i mellom! Det er jo så stas å begynne på noe helt nytt :D Her er jeg i gang med en hullmønstret kortbukse fra tiddelibomstrikk. Trengte noe på litt tykkere pinner etter mye strikk på pinne 2 og 2,5 :rolleyes:

Ja, jeg heller mot det. Må få sydd på de ørene også, på dådyrkysen. Sitter visst langt inne!

Yes! Da var Lillans prinsessbyxor ferdig. Har garn til en til i en størrelse større, i grått. Strikke den med en gang eller ta noe annet i mellom? Hmmm ...

Vis vedlegget 252934
Vis vedlegget 252935

Kjempesøt! Morsomt at det bare er sånne flaksekanter på rompa [emoji173]️[emoji1303]. Ta noe annet i mellom, så du ikke går helt lei... ellers blir det fort som å strikke vott/sokk nr to.

Ikke rart det, er jo veldig fint og litt karslig!

Sitter og legger opp til Willow romper. Provisional cast on. Det er en første gang for alt.

Nå kjører de 35% rabatt på mye garn fra Dale, på strikkemekka.no [emoji1] Blant annet på lerke, for de som ønsker å fylle opp garnlagret sitt[emoji28]

Nå kjører de 35% rabatt på mye garn fra Dale, på strikkemekka.no [emoji1] Blant annet på lerke, for de som ønsker å fylle opp garnlagret sitt[emoji28]

Har sitter og fylt kurven noen ganger allerede

Denne har jeg lyst til å lære! Vet ikke om jeg "tør" å kjøpe engelsk oppskrift da, kan jo ikke lese norske engang...

zoom_image.jpg

Back
Topp