Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da venter vi på baby Temp kurve.Da var EL bekreftet, så om 6 dager kommer jeg å joiner dere [emoji7]
Vis vedlegget 253017
Har masse g-tester liggende så gjør dere klar til å stirre [emoji23][emoji12] føler vi har fått lagt inn godt med aksjer denne runden i alle fallså det skal være ett håp her!
Så lei av skygger. Nå har jeg gitt opp denne pp, og venter på tr.Vis vedlegget 253024Vis vedlegget 253025
Gratulerer [emoji170][emoji173]
Endelig. Håper virkelig alt går bra nå Vis vedlegget 253044
TakkGratulerer [emoji170][emoji173]

Jeg får alltid svakere på morgenurin, Så jeg prøver og holde meg til og teste på dagen eller ettermiddagen [emoji173]Takk[emoji813]red
Eneste som bekymrer meg var at streken på morgen urin var litt svakere i dag :/ jeg prøver å tenke at jeg drakk en del i går kveld og at urinen kan ha vært noe svak.. Usikker. :/
synes jeg ser noe svakt. Hva slags test er det?Vis vedlegget 253038
Tror jeg kan slå meg til ro med at first response var en skygge og at mensen kommer snart [emoji848]
synes jeg ser noe svakt. Hva slags test er det?
Jeg har absolutt ikke erfaring med at FR gir skyggestrek nemlig, de pleier være en slags fasit når jeg får svake streker på alle de andre....
synes jeg ser noe svakt. Hva slags test er det?
Jeg har absolutt ikke erfaring med at FR gir skyggestrek nemlig, de pleier være en slags fasit når jeg får svake streker på alle de andre....
Jeg har troa på FR altsåJeg har hatt sånn type el slim i tre dager nå og. Skikkelig irriterende. Tror mensen kommer hele tiden
Jeg har troa på FR altså
Vanskelig å si når jeg ikke kjenner testen.Burde ikke den andre vært bitte litt positiv da? Har gått rundt med bind på nå i tre dager Just in case.det er helt greit om den er negativ, men å gå å vente er bare stress!
Vanskelig å si når jeg ikke kjenner testen.
Kan liksom bare dele min erfaring med FR.
Er vel bare tålmodighet som gir svaret..